Gå til innhold

Fy søren så ekle folk er her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser tråder, og i mer eller mindre alle trådene, så er det folk som lirer av seg dumheter som ikke har noe med HI's hovedinnlegg å gjøre. 

Skal du til Tyrkia er du white trash....

Klager du på en butikk, så er det også galt....

Rettskrivning ble kommentert og kritisert opp og ned...

Begynner å bli ganske kjedelig her inne, og jeg lurer litt på alder på mange av de som er her inne. 

Skjønner at det er stas å kunne være anonym og si hva en vil uten at noen oppdager hvem du er, men blir jo litt pinlig. 

Vet at nå kommer det til å hagle med dumme kommentarer under her, men bedre å få det ut her enn på alle seriøse tråder der folk faktisk søker råd etc. 

Anonymkode: 11dae...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tilbake igjen her inne for første gang på 6år (gravid igjen), og har tenkt akkurat som deg 🙌🏻😂 Det er så mye drittslenging at det er på kanten til latterlig. Så jeg er her inne i utgangspunktet som tidsfordriv, for tidvis så skal man lese nøye for å finne de fornuftige svarene. -Men det glimter til innimellom, det er bare så synd at det drukner så fort i "surheten" 🤔😊

Skrevet

Helt enig. 

Leste nettopp tråden om hun som la ut bilde av seg selv og oppfordret andre til å gjøre det...bare drittslenging nedover..helt utrolig 

HI 

Anonymkode: 11dae...b3c

Skrevet

Jeg er hi i tyrkiatråden, og jeg syns bare det er morsomt. Hva er det som får folk til å reagere slik? Hva inspirerer dem til å kalle andre mennesker for søppel? Hva får dem til å karakterisere andre som dritt basert på noen få linjer på et forum?

Det som også fascinerer meg med den tråden er at da jeg skrev at vi har god råd så stilnet kritikken? Er det det at såkalt fattige mennesker våger seg på en sydentur som provoserer? Fascinerende. 

Ellers syns jeg at det er mange flotte damer her inne og at de gode trådene dominerer, stort sett. 

Anonymkode: cb3ac...ee3

Skrevet (endret)

Men, alle som synes synd på hun som la ut bilde av seg selv.. Hvorfor ikke "støtte" henne ved å legge ut bilde av dere selv? 

Endret av Evablaum
Skrevet

Men seriøst. Den klage på butikktråden. Hva feiler det hi som slenger ut de orda til folk og nesten trusler... ikke rart folk ikke fokuserer på hva hun spurte om.  Og tyrkia tråden, vel man trenger vel ikke si white trash men at man menet det er drittland å dra til må man kunne si.

Anonymkode: e7cd5...d20

Skrevet
1 minutt siden, Evablaum skrev:

Men, alle som synes synd på hun som la ut bilde av seg selv.. Hvorfor ikke "støtte" henne ved å legge bilde av dere selv? 

For en merkelig logikk? 

Skrevet

Og legger man ut bilde av seg kan man IKKE forvente kun likes og skryt for smaken er som baken. Mindre damer vil nok ikke mene hun er fin , like store og større vil mene motsatt. Men i det hele tatt å legge ut, skjønner det ikke. Og en ting som er fryktelig irriterende er at lubne og større damer på face f eks og tydeligvis her og får mer cred enn slanke og fitte. For de skryter jo bare må skjønne.  Hell no er ikke mer ok å legge ut på 70-80 kg enn 55!

Anonymkode: e7cd5...d20

Skrevet

Hun i butikktråden skrev jo "fittetryne" og "gå og heng deg", så hun kan skylde seg selv.

Anonymkode: b9991...576

Skrevet

Selvom jeg er enig med deg så ser jeg ikke poenget med å lage en tråd om dette. 

Jeg enten overser slike kommentarer eller bare ler av de, folk som kommer med slike kommentarer du nevner er i bunn og grunn trash selv, selvom de ikke evner å se dette så gjør jo andre det. En mager trøst på et brutalt nettsted. 

Jeg tror nok at folk som oppfører seg slik må slite med noe i eget liv, normale mennesker oppfører seg ikke slik. 

Men som jeg sa, ikke gi respons, de ønsker å provosere, null respons er da best. 

Uansett, det er noen fine folk her inne. Folk som tar seg tid, gir gode råd, trøst og oppmuntring. Det er pga disse menneskene jeg bruker dette stedet. 

Søppeldamene har bare blitt til bakgrunnsstøy. 

Anonymkode: c3f99...12e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en merkelig logikk? 

Hun føler seg nok enda mer dritt når KUN ÉN la ut bildet av seg selv.. Hadde nok følt seg bedre hvis 70 ulike damer, med 70 ulike kropper hadde slengt ut et bilde. Da hadde fokuset på hennes kropp forsvunnet i mengden. Forstår du logikken nå?

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun i butikktråden skrev jo "fittetryne" og "gå og heng deg", så hun kan skylde seg selv.

Anonymkode: b9991...576

Hvilken butikktråd, jeg finner ingen. Er det noen som vil dele link?

Anonymkode: ad36d...794

Skrevet

Jeg måtte inn å se på den "selfie tråden" nå... Og selv om mange kommentarer er fjernet så forstår man jo hva som har skjedd. Jeg blir så matt av den søplegenerasjonen vi er. "Nei til mobbing" "beskytt barna" -vi er jo f.... ikke bedre vi. Folk forstår ikke hvorfor det er mye mobbing på skolene etc, vel jeg syntes det er lett å forstå. Selv om ikke barna ser akkurat dette så viser jo de menneskene en holdning de har til andre mennesker som siver igjennom i hverdagen, enten de vil eller ikke. Dette er garantert folk som sitter ved middagsbordet, eller står med en venninne og skravler, i barnas nærvær og forteller med sarkasme og fnys om hva dumme ting andre rundt seg har gjort.

-Ja, så de som tok igjen, og stor kudos til de! La oss fortsette å si fra. 😊👍

Skrevet
8 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Jeg måtte inn å se på den "selfie tråden" nå... Og selv om mange kommentarer er fjernet så forstår man jo hva som har skjedd. Jeg blir så matt av den søplegenerasjonen vi er. "Nei til mobbing" "beskytt barna" -vi er jo f.... ikke bedre vi. Folk forstår ikke hvorfor det er mye mobbing på skolene etc, vel jeg syntes det er lett å forstå. Selv om ikke barna ser akkurat dette så viser jo de menneskene en holdning de har til andre mennesker som siver igjennom i hverdagen, enten de vil eller ikke. Dette er garantert folk som sitter ved middagsbordet, eller står med en venninne og skravler, i barnas nærvær og forteller med sarkasme og fnys om hva dumme ting andre rundt seg har gjort.

-Ja, så de som tok igjen, og stor kudos til de! La oss fortsette å si fra. 😊👍

Bare så synd at mange av som tok igjen er blitt slettet av moderator. Hi har fått mye mer støtte enn det det ser ut som nå

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er hi i tyrkiatråden, og jeg syns bare det er morsomt. Hva er det som får folk til å reagere slik? Hva inspirerer dem til å kalle andre mennesker for søppel? Hva får dem til å karakterisere andre som dritt basert på noen få linjer på et forum?

Det som også fascinerer meg med den tråden er at da jeg skrev at vi har god råd så stilnet kritikken? Er det det at såkalt fattige mennesker våger seg på en sydentur som provoserer? Fascinerende. 

Ellers syns jeg at det er mange flotte damer her inne og at de gode trådene dominerer, stort sett. 

Om du har lite eller mye penger så unner jeg deg en fin ferie. Men å kjøpe tur til nettopp Tyrkia er jo veldig uopplyst av deg. Et land som undertrykker sine egne innbyggere, og har gjort det i 40 år. For meg er det på linje med å dra til Israel, eller å støtte apartheidstyret i Sør-Afrika. Så jeg svarte til lykke med at du støtter et diktatur, og det står jeg for. Det er slett ikke "slemt" eller dårlig gjort å påpeke det. Syns faktisk det er mye slemmere å bidra til at folk i Tyrkia får det verre.

Anonymkode: 6e876...b08

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken butikktråd, jeg finner ingen. Er det noen som vil dele link?

Ikke jeg heller? 

Skrevet

De som snakker om butikktråden referer antagelig til tråden Barnas Hus er noe d****. Den ligger på første side på anonymforum og er ikke vanskelig å finne. Hi i den tråden fikk et svar der en bruker kommenterte at hun ikke burde kalle hele kjeden for dritt selv om hun hadde hatt en dårlig opplevelse. Brukeren ga henne videre gode og konstruktive forslag til hvordan hun kunne gå fram. Hi svarte med å sende denne brukeren en pm der hun ble utskjelt på det groveste og kalt både det ene og det andre. Så da kan man diskutere hvem som er ekkel, tenker jeg.

Skrevet
2 minutter siden, Superdolly skrev:

De som snakker om butikktråden referer antagelig til tråden Barnas Hus er noe d****. Den ligger på første side på anonymforum og er ikke vanskelig å finne. Hi i den tråden fikk et svar der en bruker kommenterte at hun ikke burde kalle hele kjeden for dritt selv om hun hadde hatt en dårlig opplevelse. Brukeren ga henne videre gode og konstruktive forslag til hvordan hun kunne gå fram. Hi svarte med å sende denne brukeren en pm der hun ble utskjelt på det groveste og kalt både det ene og det andre. Så da kan man diskutere hvem som er ekkel, tenker jeg.

Å, det var den tråden ja.

Det er så kjekt når sånne fplk skriver med nick, for da er det veldig enkelt å ignorere de i nye tråder. Jeg kommer aldri til å bruke energi på å svare innlegg fra den brukeren

Skrevet

Var inne og leste BH- tråden nå. Dagens latter altså 😂😂😂😂

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, det var den tråden ja.

Det er så kjekt når sånne fplk skriver med nick, for da er det veldig enkelt å ignorere de i nye tråder. Jeg kommer aldri til å bruke energi på å svare innlegg fra den brukeren

Hun skyndte seg å skifte navn... Virket ellers helt skrullete: "ikke bland dere! Slutt å kommentere!" Som om hun har makt til å kaste andre ut av tråden. 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun skyndte seg å skifte navn... Virket ellers helt skrullete: "ikke bland dere! Slutt å kommentere!" Som om hun har makt til å kaste andre ut av tråden. 

Er sjeldent et navn er så passende på brukeren :D

Skrevet

Enig hi. Det har blitt klin umulig å diskutere noensinne helst her inne. De siste gangene har svarene gått litt for mye inn på meg. Har sluttet å skrive innlegg nå. Svarer en sjelden gang. Kommer til å melde meg ut snart..

Anonymkode: a2f1c...08b

Skrevet

Helt enig hi. Skjønner ikke hvorfor dette mer eller mindre har blitt et negativt forum.. Folk spyr ut eder og galle i hytt å pine..Skikkelig trist egentlig. 

Virker til at de har kjipe liv, det lyser jo lang vei, men skjønner ikke hvorfor de tror ting blir bedre av å sitte her å te seg så ufordragelig. Blir direkte flau over at dette er voksne mennesker, og jeg tenker med frykt ifht at de faktisk oppdrar barn

Skrevet
4 timer siden, Engeln skrev:

Helt enig hi. Skjønner ikke hvorfor dette mer eller mindre har blitt et negativt forum.. Folk spyr ut eder og galle i hytt å pine..Skikkelig trist egentlig. 

Virker til at de har kjipe liv, det lyser jo lang vei, men skjønner ikke hvorfor de tror ting blir bedre av å sitte her å te seg så ufordragelig. Blir direkte flau over at dette er voksne mennesker, og jeg tenker med frykt ifht at de faktisk oppdrar barn

I tillegg så er det noen få nickbrukere som lever for å slenge dritt og får støtte av hylende fanskor: "ååå så tøff du er! Så kul humor! Der nailet du'n!". Ikke noe rart det er mobbing i skolene når skolebarnas foreldre sitter på et mammaforum og slenger dritt til folk de ikke kjenner, som ikke har gjort dem noe vondt, bare fordi de har behov for det. Håner, latterliggjør og ydmyker, samtidig som de krampaktig forsøker å overbevise alle andre om at de har flotte liv med snille barn, fantastisk mann, godt betalt interessant jobb og koselig hus. Som om noen klarer å tro på det.

Anonymkode: 6354e...cff

Skrevet

Hehe, da skulle dere vært her inne i gamledager, da var det livlig og drittslenging på høyt nivå😉Nå er det bare et blaff av det innimellom, men ikke i nærheten av hvordan det var😊

Slike tråder som dette kommer innimellom, og jeg forstår det, men man må bare lære seg å tåle at enkelte er frekke og ufine, for man får ikke gjort noe med dem.

Anonymkode: 4b7e8...910

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...