Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har passert 40 år, født tre barn og menstruasjonen jeg har nå er enorm. Den varer vanligvis ikke så lenge, men de dagene det står på føler jeg nesten jeg må gå med bleier for å unngå blodsøl. Kommer digre klumper med blod. Denne helgen har det vært helt enormt. Har ligget mye for vært syk og da er det som om blodet har samlet seg i enda større klumper. Er dette normalt? Føler som om det er små, blodige musunger som kommer ut...utrolig ekkelt. Fikk en klump i håndflaten i dusjen, og den fylte nesten hele håndflaten... Flere med slik menstruasjon???? Anonymkode: 299ee...67c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Gå til legen og be om henvisning til å få svidd av slimhinnene. Gjøres i narkose som dagkirurgi. Anonymkode: a1154...bdb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Nå har jeg alltid blødd mye. Klompene er nok rester etter slimhinnene som skiftes ut eller koagulert blod. Spesielt om man ligger vil blodet koagulere inne i en og komme ut som klumper senere. Var henvist til gynekolog i en annen sammenheng og hun kunne se at jeg blødde mye da jeg hadde flere store knuter i livmoren. Få en undersøkelse så får du en mulig årsak. Man kan f.eks. svi av slimhinner og det er også medisiner som reduserer blødningene Anonymkode: 9111f...520
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Hormonspiral hjelper.mot kraftige blødninger. Eller er det en mager trøst, men jeg tror det er ganske normalt ja. Anonymkode: 7f4c2...587
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Tusen takk for svar, alle sammen. Jeg tror jeg vil få sjekka det ut og kanskje høre om å svi av slimhinnene... Anonymkode: 299ee...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå