GĂ„ til innhold

Barnas hus er noe d*** 😔


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg kjĂžpte en bugaboo donkey duo duo(weekender) for 16.000kr i oktober 2016.  Etter 3-4 mnd begynte de forhjulene Ă„ riste hver gang jeg gikk pĂ„ tur, smĂ„ lĂžp med vognen eller bare gikk nedover bakke. Snakket med barnas hus og de ba meg om Ă„ sende inn video som de skulle sende videre til Bugaboo. De alle mente at de aldri hadde vĂŠrt borti det problemet og at jeg skulle levere den inn til barnas hus. Dro ditt for ca 10 dager siden, de gikk med den fram og tilbake med vognen i ca 2-4 min, og pĂ„stod at det var helt normalt og at vognen var laget sĂ„nn. Men den andre bugaboo de testet ut som var lik som min ristet ikke en eneste gang?! Har spurt mange som har lik modell som meg og de har aldri opplevd det med vognene sine.. Hva gjĂžr jeg nĂ„? Vognen kostet meg masse penger og er skikkelig ufordĂžyd og den var ikke som forventet😭 FĂžler meg helt lost og lei meg.. Noen som kan hjelpe meh ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke kall bh dritt for at DU har hatt en dÄrlig opplevelse!

Hva du gjÞr?  Du gÄr sentralt, send mail, video, opplevelsen din pÄ butikken og du ringer for Ä fÄ bekreftelse pÄ mottatt mail.

Endret av Mamma til 2 sĂžte
Skrevet

Det er min opplevelse og kan kalle det hva jeg vil ja! Om du ikke har bedre Ă„ si sĂ„ ikke kommenter! 😒

Skrevet
2 minutter siden, MammatilAmalia skrev:

Det er min opplevelse og kan kalle det hva jeg vil ja! Om du ikke har bedre Ă„ si sĂ„ ikke kommenter! 😒

Herregud, er du 16 Är? Du virker utrolig lite moden.

Anonymkode: 01ea5...a98

Skrevet
4 minutter siden, MammatilAmalia skrev:

Det er min opplevelse og kan kalle det hva jeg vil ja! Om du ikke har bedre Ă„ si sĂ„ ikke kommenter! 😒

Hun fortalte deg akkurat hva du skulle gjĂžre, og du svarer som en utakknemlig drittunge.

Skrevet

Hva bryr det deg hvor gammel jeg er ? Her du ikke bedre ting Ă„ gjĂžre ? GĂ„ Ă„ vĂŠr anonym et annet sted !

Skrevet

Kontakt levrandĂžren av vogna.hvem sa du bare skulle komme med vogna?

Skrevet

For det fÞrste ikke kall meg noe som helst, og for det andre det er IKKE dere tullinger jeg skrev til. SÄ hvorfor blander dere i andre saker ? 

Skrevet
1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev:Kontakt levrandĂžren av vogna.hvem sa du bare skulle komme med vogna?

Takk for svarer :) endelig noen som svarer pÄ spm uten Ä vÊre frekk eller nedlatende.

Skrevet
Akkurat nÄ, MammatilAmalia skrev:

Hva bryr det deg hvor gammel jeg er ? Her du ikke bedre ting Ă„ gjĂžre ? GĂ„ Ă„ vĂŠr anonym et annet sted !

Dette er et anonymforum, velkommen til virkeligheten.

Hva med Ä ta til deg det svaret du fikk av hun fÞrste? Det var et godt svar, men det har du Äpenbart ikke forstÄtt.

Anonymkode: 01ea5...a98

Skrevet

I alle dager da... ??? 

Anonymkode: e8adc...7bc

Skrevet

Personangrep og trusler er fjernet fra trÄden.

Kira, moderator

Skrevet

Koselig Ă„ bli kalt f**** pĂ„ priv melding da 😂 Aldri opplevd! Takk for dagens latter.

Skrevet

Åh hjelpes... 

Anonymkode: 219c4...542

Skrevet
4 minutter siden, Mamma til 2 sĂžte skrev:

Koselig Ă„ bli kalt f**** pĂ„ priv melding da 😂 Aldri opplevd! Takk for dagens latter.

SĂ„ bra at jeg fikk deg til Ă„ le! Den som ler sist ler best :)

Skrevet
5 minutter siden, Mafiamom skrev:

SĂ„ bra at jeg fikk deg til Ă„ le! Den som ler sist ler best :)

Det har du virkelig helt rett i 😉

Skrevet

Oookei voldsomt sÄ hormonelle noen er... Med mindre man eier barnas hus kan jeg ikke forstÄ at noen tar det sÄ personlig... 

 

Hi, jeg ville forsÞkt en gang til Ä ta kontakt med barnas hus. Hva med facebookside eller epost/telefon til kundesenter istedenfor Ä ta kontakt med butikken du kjÞpte den i? Eventuelt kontakt bugaboo direkte! SÄnn kundeservice ville jeg ogsÄ reagert pÄ, og ville ikke behandlet kundene mine sÄnn om du var i min butikk.. Det er ikke noe Þkonomisk tap for barnas hus Ä erstatte vogna, det er levrandÞren som dekker det..

Anonymkode: f5f69...0a0

Skrevet

Jeg er helt enig (med HI) etter opplevelser pĂ„ barnas hus og vognkjĂžp med fĂžrstemann, og handler ikke en ting der lenger! De kan null og niks om kundebehandling og service. 😏 

-Men jeg endte opp med Ă„ skrive noen krasse mailer sentralt, og ringte selv hk. Da ble det endringer. Det nytter ikke Ă„ forsĂžke Ă„ snakke med de nepene som jobber i butikkene, det eneste de er eksperter pĂ„ er ansvarsfraskrivelse 😏 GĂ„ rett til hĂžyeste hold, og evt leverandĂžr.

Anonymkode: 5698e...fe7

Skrevet

Har dessverre lignende erfaringer fra BH jeg ogsÄ. 

Anonymkode: a33f8...eb6

Skrevet
3 timer siden, Mafiamom skrev:

SĂ„ bra at jeg fikk deg til Ă„ le! Den som ler sist ler best :)

Hva er det som feiler deg da. Sende private drittmeldinger, er du ikke riktig vel bevart??

Anonymkode: d136c...068

Skrevet

Jeg har ogsÄ lik erfaring med Barnas Hus. Lite serviceorientert og enkle. Jeg tok ogsÄ direkte kontakt sentralt, og ikke i butikken. Da lÞste det seg.

Anonymkode: 70d29...e0c

Skrevet

I stede for Ä surve her kan du jo sende Mail direkte til barnas hus, eller produsent av vogna. MÄten du reagerer vitner om tenÄringsmor altsÄ. 

Hadde selv problemer med en vogn kjÞpt pÄ babyshop. Butikken tok ikke ansvar men en Mail til produsent gav meg ny vogn og de sa det var en feilvare. 

Er du ikke fornþyd med leverandþr kontakter du produsent. Å sitte med henda i fanget og sutre her inne hjelper da ikke. 

Du virker ekstremt tafatt og hjelpeslĂžs. Å angripe folk som gir deg saklige svar gjĂžr at jeg hĂ„per du blir sittende med drittvogna du har kjĂžpt. 

 

Anonymkode: 6708b...593

Skrevet

Du er jo mer rabiat enn en gjeng bÞfler i brunst HI.. mÄtte trusene dine alltid sagge, og handlevognene dine alltid ha et tregt hjul. 

Anonymkode: 641bc...474

Skrevet
5 timer siden, Mafiamom skrev:

SĂ„ bra at jeg fikk deg til Ă„ le! Den som ler sist ler best :)

Er du ikke riktig velbevart? Sende dritt pÄ pm er vel sÄ lavt som man kan klare Ä komme her inne.

Anonymkode: b5a2d...bc0

Skrevet
20 minutes ago, Anonym bruker said:

Er du ikke riktig velbevart? Sende dritt pÄ pm er vel sÄ lavt som man kan klare Ä komme her inne.

Anonymkode: b5a2d...bc0

Well, then don't disrespect the mafia🐮..

Anonymkode: 79026...29c

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...