Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Fikk satt inn hormonspiral, Mirena, for en måned siden, og jeg merker veldig godt at sexlysten er redusert. Dvs, jeg har lyst på sex, men jeg kjenner ikke at jeg blir yr og kåt i kroppen liksom. Sitringen er borte. Ikke blir jeg våt lenger heller. Synes også at det er vanskeligere å oppnå orgasme, og noen ganger føles den svakere enn tidligere. Eneste positive foreløpig er at brystene har blitt mer sensitive. Er det andre som har samme bivirkninger som meg? Bør jeg bare fjerne denne spiralen? Kjenner jeg savner sexlivet før denne. Anonymkode: 8aabd...82f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Hei. Som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv. Fikk satt inn ny hormonspiral 3 mai. Har ikke hatt snev av sexlyst siden. Ha en fin dag! Anonymkode: 7c131...90c
klg,2 boys now:) Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Hadde det akkurat likt og i tillegg blødninger hele tiden.fjernet dritt og aldri følt meg bedre
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Ja, det er en ganske vanlig bivirkning. Men mange bivirkninger gir seg etter noen mnd, så du bør gi det mer tid. Anonymkode: ba91c...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå