Gå til innhold

Hvem andre enn meg sitter opp i natt? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg noen timer for å få tiden til å gå, prøve å snudøgnet før nattevakt.

Hva med dere? :)

 

Anonymkode: 2392d...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke sove. Alt for mange bekymringer.

Anonymkode: 332f3...30f

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får ikke sove. Alt for mange bekymringer.

Anonymkode: 332f3...30f

Huff da, det var ikke koselig å høre. Håper du kan kaste tankene over skuldrene og få en god natts søvn. Klem fra meg til deg 

Anonymkode: 2392d...7bd

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff da, det var ikke koselig å høre. Håper du kan kaste tankene over skuldrene og få en god natts søvn. Klem fra meg til deg 

Anonymkode: 2392d...7bd

Tusen takk. Håper jeg og. Så har jeg barnefri, så jeg kan sove lenge i morgen.

Anonymkode: 332f3...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...