Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Her sitter jeg noen timer for å få tiden til å gå, prøve å snudøgnet før nattevakt. Hva med dere? Anonymkode: 2392d...7bd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Jeg får ikke sove. Alt for mange bekymringer. Anonymkode: 332f3...30f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får ikke sove. Alt for mange bekymringer. Anonymkode: 332f3...30f Huff da, det var ikke koselig å høre. Håper du kan kaste tankene over skuldrene og få en god natts søvn. Klem fra meg til deg Anonymkode: 2392d...7bd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff da, det var ikke koselig å høre. Håper du kan kaste tankene over skuldrene og få en god natts søvn. Klem fra meg til deg Anonymkode: 2392d...7bd Tusen takk. Håper jeg og. Så har jeg barnefri, så jeg kan sove lenge i morgen. Anonymkode: 332f3...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå