Gå til innhold

Mitt minst populære tiltak!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå vil jeg fortelle dere om det jeg har fått aller mest kjeft for her inne! 

Er det... at jeg misliker uoppdragne barn? At jeg hater nabolagets katter? At jeg bruker bilen på korte avstander og ofte lar barna sitte i den når den står parkert? At jeg skulker alle foreldremøter jeg kan? At dugnad er det verste jeg vet, mens jeg derimot ikke har noe imot muslimer? At jeg ikke syns barneskolen bør gi ungene lekser? At jeg drikker vin selv om jeg er mor? At jeg ikke har noe imot overvektige, og heller ikke legger meg oppi om folk røyker? At jeg heller ikke blir rasende når jeg hører om andres utroskap? At ikke går på foreldrekaffe i barnehagen hvis det overhodet kan unngås? 

Nei, nei, nei. Alt dette høster en del motstand, men det er mange andre som også gjør disse tingene. Nei,  skal du få ekte kjeft på dib, da skal du:

1) fortelle at du har slutta å spise sukker, eller

2) fortelle at du ikke ønsker julegaver eller andre gaver. 

Anonymkode: cd441...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Det er viktig for deg å få kjeft altså?

Takk for at du deler. 

Anonymkode: 856f3...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo det at du ikke kan si til noen at du har sluttet å spise tilsatt sukker, Hi. Da forteller du nemlig også at du er en fanatiker som ødelegger ungene dine med det dårlige forbildet du er, at du er hysterisk opptatt av vekt og må ha en spiseforstyrrelse. Men aller verst er det selvfølgelig at du er i stand til å ta valg som påvirker helsen din positivt og stå ved de valgene, at du tar ansvar for egen helse - og får de som ikke gjør det til å se rødt, fordi de blir provosert over at du greier å gjennomføre noe de ikke gjøre :P

Anonymkode: d9204...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet jo det at du ikke kan si til noen at du har sluttet å spise tilsatt sukker, Hi. Da forteller du nemlig også at du er en fanatiker som ødelegger ungene dine med det dårlige forbildet du er, at du er hysterisk opptatt av vekt og må ha en spiseforstyrrelse. Men aller verst er det selvfølgelig at du er i stand til å ta valg som påvirker helsen din positivt og stå ved de valgene, at du tar ansvar for egen helse - og får de som ikke gjør det til å se rødt, fordi de blir provosert over at du greier å gjennomføre noe de ikke gjøre :P

Anonymkode: d9204...b07

Ja. Det er helt sikkert derfor. 

Anonymkode: 856f3...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet jo det at du ikke kan si til noen at du har sluttet å spise tilsatt sukker, Hi. Da forteller du nemlig også at du er en fanatiker som ødelegger ungene dine med det dårlige forbildet du er, at du er hysterisk opptatt av vekt og må ha en spiseforstyrrelse. Men aller verst er det selvfølgelig at du er i stand til å ta valg som påvirker helsen din positivt og stå ved de valgene, at du tar ansvar for egen helse - og får de som ikke gjør det til å se rødt, fordi de blir provosert over at du greier å gjennomføre noe de ikke gjøre :P

Anonymkode: d9204...b07

Dessverre tror jeg det siste der provoserer aller mest...

Anonymkode: cd441...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke så mye til, nei ...

Jeg skapte selv furore da jeg stilte spørsmålstegn ved servering av taco i barnehagen ... 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Skal ikke så mye til, nei ...

Jeg skapte selv furore da jeg stilte spørsmålstegn ved servering av taco i barnehagen ... 😂😂😂

Haha, det har jeg ikke fått med meg. Du har ikke link? Jeg jobber i barnehage og der serveres det av og til taco. Utrolig irriterende når 14 1-åringer skal spise taco, snakk om å lage seg ekstraarbeid :klaske:

Anonymkode: bee97...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammantilNurket skrev:

Skal ikke så mye til, nei ...

Jeg skapte selv furore da jeg stilte spørsmålstegn ved servering av taco i barnehagen ... 😂😂😂

Var det da du måtte skrive dikt som plaster på såret? 

Anonymkode: cd441...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart. De to tingene ødelegger det sossiale forholdet til menneskene rundt deg.

Anonymkode: 7581b...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...