Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Har akkurat fått mld av ei venninne/reservemor om at sønnen hennes vil gi bort legoen sin til mitt barn, sønnen der har vokst fra det. Det er jo utrolig hyggelig og jeg kan jo ikke si nei takk til det tilbudet. Mitt barn har lekt mye med den legoen hos dem og jeg vet at det vil være kjempestas å få arve. Men hva gir jeg tilbake? Jeg har veldig dårlig råd, og skulle gjerne gitt en fin sum for alt, men har kanskje maks 200 å gi, og vi snakker mye lego, så jeg tenker 200 bare er en fornærmelse hvis jeg skal gi penger.. Ungen er 13 og jeg vet egentlig ikke så mye om hva han liker ellers. Kan jeg si at jeg gjerne vil betale litt for det senere(tenker da på skattepenger som muligens kommer snart)? Eller blir det for dumt? Hva hadde du gjort? Anonymkode: aad2b...dc6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Vis det var meg som skulle gi det bort så hadde jeg ikke forventet å få noe for det ☺ . Kansje de vil gi det bort for å være hyggelige. Anonymkode: 0f12b...d68
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Jeg ville jo ha tolket det som at dere får legoen...da skal du ikke trenge å betale noe, selv om du kanske føler litt på det men om du vil gi noe tilbake, hva med en kinobillett eller no? Anonymkode: 7bf20...c24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Kinobillett var lurt! Det liker vel alle. Jeg vil gjerne gi noe tilbake, det kan jo hende han håper på det også. Ikke forventer, men håper Da tror jeg at jeg går fort det HI Anonymkode: aad2b...dc6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har arvet Lego til barnet mitt og har aldri tenkt at jeg skal gi penger for det. Arvet til og med av en kollega jeg ikke kjenner så godt. Det er en fin gest å gi to kinobilletter til barnet, da. Anonymkode: 823cc...0c2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Kinobillett og snop Anonymkode: c6116...45b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 JEg gir bort arveting til venninner. Hadde syntes det vært skikkelig rart om hun betalte meg noe! Jeg gir det fordi ellers hadde det gått på bruksen. Hadde ikke likt at hunfølte noe takknemlighetsgjeld mot meg for det. Anonymkode: bfb38...50a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Min sønn arvet Lego etter mitt fadderbarn. De ville ikke ha noe for Det, men vi ga litt ekstra i bursdagsgave Anonymkode: 7c079...373
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Ok, kanskje jeg skal droppe det i dag, og heller gi noe senere? F.eks kinobilletter, som jeg synes var godt forslag Anonymkode: aad2b...dc6
klg,2 boys now:) Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 Gi 13 åringen noe,f eks kino billetter eller hør med moren.si at du ønsker og gi 13 noe ,og om hun kanskje har noen tips
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Jeg spurte moren og fikk klar beskjed om å ikke gi noe, tenåringen var ikke interessert i å få noe. Så vi takket og bukket og kjøper med oss en pakke med is neste gang vi ses Anonymkode: aad2b...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå