Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er barna i seng, bedre middag fortært, og tar nå en øl med mannen i huset. Skål!!

IMG_2395.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha ei runde i seng med mannen siden menstrasjonen er ferdig :-) 

Anonymkode: 3151f...1d5

Skrevet

Vi kjører hjem fra Gardermoen etter ei uke i "syden". Altså mannen kjører, jeg sitter med mobilen, barna sover!

Anonymkode: 478e7...356

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ha ei runde i seng med mannen siden menstrasjonen er ferdig :-) 

Anonymkode: 3151f...1d5

Hurra for det!

Skrevet

Ikke en dritt!😂 Mannen har tatt med barna på hyttetur, og jeg er helt alene hjemme!

Så jeg ligger på sofaen og ser på søppel på tv, og har ikke tenkt til å gjøre noe som helst fornuftig 😊

Anonymkode: 0f2a4...a9c

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og ser på minnekonserten fra Manchester, etterpå skal jeg noe så kjedelig som å rydde på kjøkkenet, ingen spesielle planer her. 

Skrevet

Skal ta meg et godt og varmt bad før jeg legger meg ☺😊

14966073198531968476274.jpg

Anonymkode: 014c4...850

Skrevet

Har ryddet og sortert vaskerommet og vært ute i kjøkkenhagen og luket ugress. Sortert litt babyutstyr og ryddet i skuffer i tillegg. Ting er snart på stell, må bare organisere walk-in closet'en som er bomba og få skikk på gjesterommet nå. Men det kan vente til neste uke :)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ta meg et godt og varmt bad før jeg legger meg ☺😊

14966073198531968476274.jpg

Anonymkode: 014c4...850

Det så digg ut

Skrevet
7 minutter siden, Mumua skrev:

Har ryddet og sortert vaskerommet og vært ute i kjøkkenhagen og luket ugress. Sortert litt babyutstyr og ryddet i skuffer i tillegg. Ting er snart på stell, må bare organisere walk-in closet'en som er bomba og få skikk på gjesterommet nå. Men det kan vente til neste uke :)

Æsj, ikke gi meg dårlig samvittighet nå

Skrevet

Drikker vin og forsøker å finne en interessant destinasjon for jentetur, for meg og min eldste, men har sittet i over en time uten å finne noe som frister. 

Skrevet
6 minutter siden, Evablaum skrev:

Æsj, ikke gi meg dårlig samvittighet nå

Ingen grunn til det, mye mer fornuftig å slappe av enn å styre på som meg. Men jeg er så lei av rot etter 2 uker hjemme med syk 1-åring at jeg går snart på veggene.

Skrevet
3 minutter siden, Mumua skrev:

Ingen grunn til det, mye mer fornuftig å slappe av enn å styre på som meg. Men jeg er så lei av rot etter 2 uker hjemme med syk 1-åring at jeg går snart på veggene.

Ta deg en øl 😁

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Ta deg en øl 😁

Er ganske gravid så det utgår, men kan kline litt på den øldrikkende mannen min. Nesten like bra 😅

Skrevet

En øl høres herlig ut, men jeg husket ikke at ølsalget stengte tidlig i går som det var "aften", så rett før jeg hadde tenkt å hente meg et par, så var det stengt. Jaja, et glass vann får gjøre nytten.

Skrevet
2 minutter siden, Mumua skrev:

Er ganske gravid så det utgår, men kan kline litt på den øldrikkende mannen min. Nesten like bra 😅

Hahaha, det setter han nok pris på, så kjør på med det! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...