Evablaum Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Her er barna i seng, bedre middag fortært, og tar nå en øl med mannen i huset. Skål!!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Skal ha ei runde i seng med mannen siden menstrasjonen er ferdig :-) Anonymkode: 3151f...1d5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Vi kjører hjem fra Gardermoen etter ei uke i "syden". Altså mannen kjører, jeg sitter med mobilen, barna sover! Anonymkode: 478e7...356
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal ha ei runde i seng med mannen siden menstrasjonen er ferdig :-) Anonymkode: 3151f...1d5 Hurra for det!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Ikke en dritt!😂 Mannen har tatt med barna på hyttetur, og jeg er helt alene hjemme! Så jeg ligger på sofaen og ser på søppel på tv, og har ikke tenkt til å gjøre noe som helst fornuftig 😊 Anonymkode: 0f2a4...a9c
Yellow Brick Road Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Akkurat nå sitter jeg og ser på minnekonserten fra Manchester, etterpå skal jeg noe så kjedelig som å rydde på kjøkkenet, ingen spesielle planer her.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Skal ta meg et godt og varmt bad før jeg legger meg ☺😊 Anonymkode: 014c4...850
Mumua Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 Har ryddet og sortert vaskerommet og vært ute i kjøkkenhagen og luket ugress. Sortert litt babyutstyr og ryddet i skuffer i tillegg. Ting er snart på stell, må bare organisere walk-in closet'en som er bomba og få skikk på gjesterommet nå. Men det kan vente til neste uke
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal ta meg et godt og varmt bad før jeg legger meg ☺😊 Anonymkode: 014c4...850 Det så digg ut
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2017 7 minutter siden, Mumua skrev: Har ryddet og sortert vaskerommet og vært ute i kjøkkenhagen og luket ugress. Sortert litt babyutstyr og ryddet i skuffer i tillegg. Ting er snart på stell, må bare organisere walk-in closet'en som er bomba og få skikk på gjesterommet nå. Men det kan vente til neste uke Æsj, ikke gi meg dårlig samvittighet nå
beef sister Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 Drikker vin og forsøker å finne en interessant destinasjon for jentetur, for meg og min eldste, men har sittet i over en time uten å finne noe som frister.
Mumua Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 6 minutter siden, Evablaum skrev: Æsj, ikke gi meg dårlig samvittighet nå Ingen grunn til det, mye mer fornuftig å slappe av enn å styre på som meg. Men jeg er så lei av rot etter 2 uker hjemme med syk 1-åring at jeg går snart på veggene.
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2017 3 minutter siden, Mumua skrev: Ingen grunn til det, mye mer fornuftig å slappe av enn å styre på som meg. Men jeg er så lei av rot etter 2 uker hjemme med syk 1-åring at jeg går snart på veggene. Ta deg en øl 😁
Mumua Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Ta deg en øl 😁 Er ganske gravid så det utgår, men kan kline litt på den øldrikkende mannen min. Nesten like bra 😅
Yellow Brick Road Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 En øl høres herlig ut, men jeg husket ikke at ølsalget stengte tidlig i går som det var "aften", så rett før jeg hadde tenkt å hente meg et par, så var det stengt. Jaja, et glass vann får gjøre nytten.
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #16 Skrevet 4. juni 2017 2 minutter siden, Mumua skrev: Er ganske gravid så det utgår, men kan kline litt på den øldrikkende mannen min. Nesten like bra 😅 Hahaha, det setter han nok pris på, så kjør på med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå