Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Skal egentlig til London ei langhelg neste veke sammen med søster og to seksåringer. Hadde dere reist? Anonymkode: d8eaf...c54
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Absolutt. Storbyer som London vil alltid være et mål for terrorister, men London er likevel et trygt reisemål. Terrorisme er skremmende. Det er også mange som føler at det er skremmende å fly, selv om bilkjøring er farligere. Jeg skulle gjerne reist til London neste helg, med eller uten barn. Jeg reiser snart til Paris med barn, det er også et terrormål, men likefullt svært trygt. Anonymkode: 03621...705
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Ja, jeg hadde reist. For man vet jo aldri hvor de slår til neste gang, og skal man være helt sikker så må man holde seg hjemme. Så jeg tenker at London er like trygg som andre storbyer Anonymkode: 62330...534
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har nettopp avlyst min tur til London. Jeg blir heller hjemme og føler meg trygg. Skulle reist med en venninne i morgen, men etter mye frem og tilbake blir jeg hjemme. Får igjen pengene via reiseforsikringa. Jeg tenker på mann og barn her hjemme. Anonymkode: 7c99b...f47
Graciegirl Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Er i London nå og var på stor konsert. i går like utenfor sentrum. Hver og en må kjenne på egen frykt. For min egen del kjenner jeg på det i og med at jeg er i byen nå, men tenker samtidig at vi kan ikke slutte å leve. Mye politi og sikkerhet på konserten og i gatene i dag. Det går heldigvis som regel bra.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Hadde nok avlyst. Tror man får tilbake på reiseforsikringa? Anonymkode: 3c40b...eca
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Hadde nok avlyst. Tror man får tilbake på reiseforsikringa? Anonymkode: 3c40b...eca
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 Nei. Vi skulle dratt om to uker eldste jenta og jeg på tur men vi venter til høsten. Litt for mye som skjer der nå. Ikke noe kjekt å reise kun for å få bekymre seg. Anonymkode: ef94b...88c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 Nei, hadde ikke reist med barn nå. Det hadde jeg ikke turt og tatt sjansen på. Anonymkode: 21f5b...eb5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 Var der forrige helg, og skal igjen nå!! ❤️London Anonymkode: 87cb2...d17
Jenny-penny Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 Hadde reist. Frykten for terror vil være med oss lenge. Men etter et angrep er sikkerheten på topp. Men du må føle på det selv, og om du vil få noe glede ut av turen om du er redd.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var der forrige helg, og skal igjen nå!! ❤️London Anonymkode: 87cb2...d17 Så heldig du er da, reiser med Ryanair eller? Anonymkode: fedf8...99d
februarprins2013 Skrevet 5. juni 2017 #13 Skrevet 5. juni 2017 jeg hadde reist, frykten for terror skal ikke stanse meg, da vinner de
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 Da er det bestemt at jeg ikke reiser. Mi søster og hennes 6 åring reiser nok likevel, HI Anonymkode: d8eaf...c54
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 Når man tenker på hvor mange mennesker som var i London og ikke ble rammet av terroren er sjansen prosentvis større for å dø i trafikken her hjemme enn i et terrorangrep i London neste helg... Man tenker jo på det og det føles kanskje litt utrygt og rart, men akkurat nå er jo beredskapen høyere enn noen gang så det er antagelig tryggere å reise nå enn til høsten når de har senket skuldrene litt igjen. Vi reiser til Paris om to uker. Anonymkode: ee366...4af
Mumua Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 Tenker det er tryggest å reise nå rett etter en smell. Var i Paris i april, uka før det var skyting der igjen. Det var mye bevæpnede soldater overalt og det føltes veldig trygt og greit selv om man tenker over det. Det verste var nok å stå i timesvis utenfor Louvre i kø, der kunne det virkelig blitt gjort skade om noen ville (stor folkemengde, lite vakthold ute) Men man må jo leve og man vet aldri hvor det skjer noe neste gang. Man ser også hvor raskt de er på pletten når noe skjer nå, så jeg ville dratt
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 Statistisk sett ligger vistnok London på topp 10 listen over verdens farligste byer (ikke medregnet krigssoner), helt uten å ta med terrorismen. Faren for å bli drept eller skadet i terrorangrep er liten i forhold til faren for å å bli offer for andre voldshandlinger der. Anonymkode: 22c35...891
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 På 4.6.2017 den 21.56, Anonym bruker skrev: Hadde nok avlyst. Tror man får tilbake på reiseforsikringa? Anonymkode: 3c40b...eca Nei, man får ikke tilbake på reiseforsikring. Det gjaldt umiddelbart etter anslaget. Hadde helt greit reist til London nå. London er akkurat like trygg og like farlig som London pleier å være. Lar vi være å leve i frykt for gale terrorister så oppnår terroristene nøyaktig det de ønsker, og det skal vi ikke la dem oppnå.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 DIB - logikk. London er greit, men Tyrkia er farlig 🙈 Anonymkode: 7f0a2...8da
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 Er nok bedre å reise nå hvor alle er årvåken og politiet i høyt beredskap enn om en måneds tid når folk igjen har senket skuldrene. Vi har booket hotel og fly midt i juli og reiser med 2 barn. Vi vil selvfølgelig være oppmerksomme, men man kan jo aldrig vite hva som skjer. Tror ingen i Norge forutså Utøya som terrormål. Anonymkode: 0436d...e3c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #21 Skrevet 6. juni 2017 På 6/4/2017 den 22.59, Anonym bruker skrev: Var der forrige helg, og skal igjen nå!! ❤️London Anonymkode: 87cb2...d17 Så miljøvennlig!😞 Anonymkode: 3b202...501
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #22 Skrevet 6. juni 2017 Hadde absolutt reist!! Disse jævla terroristene skal ikke få ødelegge for meg!! Gleder meg til London-tur om noen uker. Anonymkode: ab8d1...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå