Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Ungene spiser kveldsmat sammen. To jenter på seks og snart tre. Dette er deres øyeblikk. Jeg smører mat rydder litt på kjøkkenet og surrer rundt de. De er helt oppslukt av hverandre og maten. De skravler, hyler av latter, gjør grimaser og tuller. Minste lærte nettopp å si "yo'man" storesøster fikk latterkrampe, lillesøster hyler av latter fordi storesøster ler. Slike små øyeblikk er magisk for meg. Å se de dele noe, bare de to. ❤️ Hva er ditt magiske øyeblikk med barna? Anonymkode: e25d0...4d6
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Igrunn det samme som deg. Her er de 2 og 7 ❤ Lillemor her går rundt og sier "yoyo, maka pho!" med caps og solbriller. Lært av storesøster. Hun er den store helten! Det er så utrolig fantastisk å være mamma i slike øyeblikk 😍 Anonymkode: fb8e1...475
Evablaum Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Morgenstund! Når jeg/ vi henter inn lillebror og har ham i dobbeltsengen. Så hører vi 3- åringens skritt i gangen, og de to lyser opp når de ser hverandre! Alle 3 (4 helgene) opp i sengen og koser leenge! Det er kjærlighet det 😍😍😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå