Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Å veie 30 kg for mye og være skikkelig overvektig, men spise MYE sunn mat. Eller slank, men spise usunn mat og være usunn (spiser da små mengder) Anonymkode: 8d15e...b16
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Slank og usunn uten tvil Anonymkode: 50a18...4cc
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Slank og usunn. Jeg hadde ikke taklet å være overvektig. Syns ikke det er pent i tillegg til at det er uhyre upraktisk med tanke på klær, energi med barn, bevegelighet , belastning på ledd etc Anonymkode: 9ca26...4f2
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg er slank og usunn og trives med det. Anonymkode: e6412...9d0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Tuller du? Slank og usunn selvfølgelig! Sjokolade🍫😍 Anonymkode: 1de13...41a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 slank og usunn. Er dessverre litt lubben og usunn Anonymkode: df392...e29
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Kommer litt an på. Har ikke lyst å være mager. Normalvektig med litt former. Ja takk! Men om det å være slank å usunn betyr at jeg dør tidligere enn den sunne men runde person, da velger jeg helt klart det siste. Anonymkode: 5c7e9...b96
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #8 Skrevet 4. juni 2017 Mulig jeg er litt dumt men... Heller 30 kg overvektig og på vei nedover med sunn mat, enn tynn og usunn. Når jeg tenker tynn og usunn ser jeg for meg en tynnfeit person der man ikke tenker på verken trening eller kosthold. Den tykke på 84 kg (som da ville vært mitt tilfelle) er jo tydeligvis på rett vei. Litt sjokolade kan man alltids unne seg om man også trener 5-6 x i uka. Heldigvis slipper jeg å velge 😉 Anonymkode: 43df6...67b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig jeg er litt dumt men... Heller 30 kg overvektig og på vei nedover med sunn mat, enn tynn og usunn. Når jeg tenker tynn og usunn ser jeg for meg en tynnfeit person der man ikke tenker på verken trening eller kosthold. Den tykke på 84 kg (som da ville vært mitt tilfelle) er jo tydeligvis på rett vei. Litt sjokolade kan man alltids unne seg om man også trener 5-6 x i uka. Heldigvis slipper jeg å velge 😉 Anonymkode: 43df6...67b Ha en fin, men innvendig usunn kropp! Anonymkode: 8d15e...b16
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 Slank og usunn. Trives alt for godt med det Anonymkode: 04cf7...b46
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Å veie 30 kg for mye og være skikkelig overvektig, men spise MYE sunn mat. Eller slank, men spise usunn mat og være usunn (spiser da små mengder) Anonymkode: 8d15e...b16 Når du er skikkelig overvektig er du jo per def usunn, så hvis man skal velge mellom feit eller tynn, begge usunne, så velger man vel alltid tynn???? Anonymkode: 19b0c...275
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 Slank og usunn. Usunn er jeg uansett (altså jeg hater grønnsaker... Får bare ikke til å like det.. Jeg trenger derimot ca 100 gram sjokolade 3-4 ganger i uka for å fungere ) - hadde ikke sagt neitakk til å være slank i tillegg (er ikke overvektig, men i øvre normalområde). Anonymkode: 9ea43...76d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #13 Skrevet 4. juni 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når du er skikkelig overvektig er du jo per def usunn, så hvis man skal velge mellom feit eller tynn, begge usunne, så velger man vel alltid tynn???? Anonymkode: 19b0c...275 Det er selvfølgeig ikke sunt å være overvektig, men man lever nødvendigvis ikke veldig usunt. Jeg er overvektig, men var tynn for noen år siden. Jeg spiser mye sunnere nå enn jeg gjorde da jeg var tynn. Som tynn så levde jeg på cola, røyk, sjokolade, mye ferdigmat og spiste veldig veldig lite grønnsaker og frukt, trente masse og jobbet 10-12 timer i døgnet. Men så ble jeg syk, måtte slutte å jobbe, slutte å trene, ble sengeliggende og måtte ha masse medisiner hver dag. Begynner å bli frisk igjen nå, men er fremdeles ganske overvektig selv om jeg spiser masse grønnsaker, sunn mat og ikke snop, brus og sjokolade. Men jeg spiser alt for mye for mitt lave aktivitetsnivå, kombinert med inaktivitet. Anonymkode: 50a18...4cc
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Når du er skikkelig overvektig er du jo per def usunn, så hvis man skal velge mellom feit eller tynn, begge usunne, så velger man vel alltid tynn???? Anonymkode: 19b0c...275 Vel, det stemmer ikke. Legens råd vil være "heller tjukk og sprek enn tynn og blek". Så en aktiv, overvektig person som spiser sunt, gjør bedre helsevalg enn en tynn person som fyller blodårene med smult og nikotin... Anonymkode: c969b...a37
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 Skremmende at så mange så ukritisk ønsker å heller være slank og usunn. Dere er også personer som skal lære kommende generasjon om godt kosthold og helse. Anonymkode: 677cd...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå