Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Eller ikke, da alt blir solkremmarinert? På den andre siden når får man brukt de nye sommerklærne om ikke når man er der det er varmt? Anonymkode: f8bcb...142
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Jeg tar alltid ned meg det fineste jeg har jeg 😊 Kan ikke huske at klærne mine har tatt så mye skade av solkrem Anonymkode: 46434...9e0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Spørs litt på hva slags tur man drar på. Med barna får jeg sjeldent pynta meg så mye så jeg tar med det som er praktisk og behagelig, og et par "fine" antrekk. Er jeg sammen venninner eller mannen, tar jeg med det fineste, og et par praktiske antrekk.... 😊 Anonymkode: 128fe...f13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Tar med litt pent, hyggelig å kunne pynte seg litt når man går ut om kveldene osv. Ikke noe spesielt dyrt og flott, men noen nye sommerkjoler og topper til både meg og jentene. Anonymkode: 3ee08...a16
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Jeg tar med fine klær ja. Men er det vanlig at tøy blir ødelagt av solkrem? Det tror jeg aldri jeg har opplevd Anonymkode: d20ab...dff
Søte Satan Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Jeg tar med klær for jeg har lyst å bruke selv om huden er øm av sol, magen oppblåst av forstoppelse og beina er hovne av varmen. Jeg har sluttet å ta med den kjolen jeg aldri får brukt hjemme, som jeg tenker at "nå skal jeg jammen meg bruke den". Den forblir like ubrukt på ferie som hjemme. Kjoler med stropper som henger pent, I alle lengder, er vinnerne. Og sandaler, gode på dagen og sexy på kvelden (evt bare de gode hele uka). Ikke spar på de fine klærne, bruk!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 Jepp, tar med de fine sommerklærne😊 Har pakket litt i dag, drar til Kreta på torsdag👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå