Gå til innhold

Dere som har tatt pmu bryn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? 

Fikk du god veiledning ift form og farge?

Hvordan var det de første dagene, ble det veldig mørkt? Og kan man evt. dempe fargen på noe måte?

Anonymkode: 8fa2a...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok micro blanding. Det ble ikke bra i det hele tatt og angrer veldig! 

Anonymkode: 2a78f...371

Skrevet

Tok microblanding for noen år siden, veldig fint resultat og var kjempefornøyd :) Har ikke tatt påfyll, da jeg har klart å faktisk få øyebryn siden den gang :P

Anonymkode: bb98b...32a

Skrevet

Jeg har tatt på Sol pmu og er ikke fornøyd. Ble fint, men forsvant jo med en gang, dvs etter bare noen uker, selv etter påfyll. (Jeg gjorde alt riktig, så ikke min egen feil.)

Anonymkode: f1ac8...44a

Skrevet

Vet flere som har det og har ende ikke sett ett vellykket resultat.de fleste har for rød farge,er så er de så ulike at det ser bare enda mere unaturlig ut.de fleste får den "barbihår" looken og det kler ingen

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt på Sol pmu og er ikke fornøyd. Ble fint, men forsvant jo med en gang, dvs etter bare noen uker, selv etter påfyll. (Jeg gjorde alt riktig, så ikke min egen feil.)

Anonymkode: f1ac8...44a

Men hva sa de da når det ble borte? Er det vanlig? Fikk du noe penger igjen?

Anonymkode: 8fa2a...4b1

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok micro blanding. Det ble ikke bra i det hele tatt og angrer veldig! 

Anonymkode: 2a78f...371

Hva var det som ikke ble bra da? Formen eller fargen?

Anonymkode: 8fa2a...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...