Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Er dere fornøyd? Fikk du god veiledning ift form og farge? Hvordan var det de første dagene, ble det veldig mørkt? Og kan man evt. dempe fargen på noe måte? Anonymkode: 8fa2a...4b1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Jeg tok micro blanding. Det ble ikke bra i det hele tatt og angrer veldig! Anonymkode: 2a78f...371
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Tok microblanding for noen år siden, veldig fint resultat og var kjempefornøyd Har ikke tatt påfyll, da jeg har klart å faktisk få øyebryn siden den gang Anonymkode: bb98b...32a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har tatt på Sol pmu og er ikke fornøyd. Ble fint, men forsvant jo med en gang, dvs etter bare noen uker, selv etter påfyll. (Jeg gjorde alt riktig, så ikke min egen feil.) Anonymkode: f1ac8...44a
klg,2 boys now:) Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Vet flere som har det og har ende ikke sett ett vellykket resultat.de fleste har for rød farge,er så er de så ulike at det ser bare enda mere unaturlig ut.de fleste får den "barbihår" looken og det kler ingen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tatt på Sol pmu og er ikke fornøyd. Ble fint, men forsvant jo med en gang, dvs etter bare noen uker, selv etter påfyll. (Jeg gjorde alt riktig, så ikke min egen feil.) Anonymkode: f1ac8...44a Men hva sa de da når det ble borte? Er det vanlig? Fikk du noe penger igjen? Anonymkode: 8fa2a...4b1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok micro blanding. Det ble ikke bra i det hele tatt og angrer veldig! Anonymkode: 2a78f...371 Hva var det som ikke ble bra da? Formen eller fargen? Anonymkode: 8fa2a...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå