Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Det er sommerfest i barnehagen. Og alle skal ta med en rett. Jeg pleier alltid lage noe som tar tid, og koster endel. Hva kan jeg lage/kjøpe som er litt enkelt, men bra? Anonymkode: cc260...bf0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 Kjøp en ferdig kokt sommerskinke fra gilde, del den i tynne skiver og legg på en seng av salatblader og cherrytomater på et fat Lag spyd, træ på f.eks kjøttboller og cherrytomater, ungene elsker det Ferdig oppskåret pålegg på et fat Foccacia eller fletteloff Hardkokte egg du deler i to og legger på et fat med en liten dæsj majones og en reke på toppen Pai av noe slag, en enkel en med skinke er vel greit i en barnehage Pastasalat med kylling i Anonymkode: e2ed4...077
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Fruktspyd og fruktsalat er det første som forsvinner i bhg jeg jobber i ☺☺ Anonymkode: 3efb2...bcd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 pigs in a blanket fruktspyd Anonymkode: 183c9...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå