Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Er litt skeptisk i forhold til disse terror angrepene. Men hvordan er det å reise dit med nødpass? Har bestilt nytt til datteren, men det har ikke kommet ennå 🙈, grunnen til at det ble bestilt så sent er at vi ikke finner det gamle. Anonymkode: 66ad1...587
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 London er sikkert det tryggeste stedet 1-2 uker frem i tid minst, så det går sikkert bra. Får du nødpass i tide tror jeg ikke lyshudede er de med størst problemer med innreisetillatelse Anonymkode: 2dbf7...b9c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Lillesøsteren min bor og går på skole der, og vi vurderte aldri at hun skulle dra hjem før semesteret var slutt, hvis der beroliger? ( og vi har familie som jobber i politiet, som da normalt sett er veldig oppdatert og tar ingen sjanser) Det er som regel tryggest like etter en hendelse, da er alle på allert. Og nødpass fås over skranken. Anonymkode: ee6ff...e83
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Det er skremmende og skummelt, og jeg blir så rasende! Små, ubetydelige mennesker som sprer frykt og redsel blant uskyldige. Men sjansen for å bli rammet av et terrorangrep er jo forsvinnende liten. Tenk hvor mange mennesker som var ute i London i går uten å bli rammet. Jeg vil tro at det er større fare for å bli påkjørt ved en ulykke, ranet eller falle i en trapp. Det er det at dette er en planlagt og villet situasjon som blir gjennomført for å skremme og hevne som gjør det så skremmende. Turen deres blir sikkert både trygg og fin, husk at sikkerheten er på topp der nå. Anonymkode: 4eb06...251
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Var i London forrige uke. Aldri sett så mye politi i gatene som da. Følte meg trygg, men skal innrømme at jeg kikket litt ekstra på de som var rundt meg, spesielt på tuben. Ville heller ikke oppholde meg på steder med få fluktmuligheter slik som en bro er. Anonymkode: fffd4...ab1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Jeg bor i London, og trusselnivået har i lang tid ligget på severe (og blitt oppjustert til critical etter angrep). Sikkerheten har også blitt skjerpet etter terrorangrepet i Manchester, med mye synlig politi. Vi lever som vanlig, og er daglig i områder som nok vil kunne være sannsynlige terrormål. Det er ikke aktuelt å begrense livet mitt av frykt for å bli utsatt for et terrorangrep. Det kan skje, men det er samtidig mer sannsynlig at jeg dør i en bilulykke, uten at jeg slutter å kjøre av den grunn.  Anonymkode: 52624...fec
februarprins2013 Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 hadde jeg gjort uten problem, er nok veldig trygg der nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå