Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Jeg vil ikke gå i detalj på alt her. Men jeg har levd med stort press og høye krav over lang tid. Både hjemme og på jobb, men på forskjellige områder. Jeg vurderer nå SM og undersøker om jeg kan ha krav på pleiepenger en periode. Grunnen er hvordan kroppen min har reagert: på kort tid fått masse grå hår,problemer med å holde meg våken, våkner tidlig men er aldri uthvilt, mensen har begynt bli rar, mye kvalm og svimmel, innimellom flimring på øynene, samt store hukommelse problemer. Men har før blitt avvist som arbeids sky og lat .. Anonymkode: 4af43...e0a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Du får jo ikke pleiepenger når det er du som er syk. Og om du kan få sykemelding er det ingen som kan svare på, det er det kun legen din som kan avgjøre. Men det høres ut som om du burde ta deg en tur til legen, og hvis legen ikke tar deg seriøst, så bytter du fastlege Anonymkode: 9ba11...984
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Pleiepenger blir det ikke hvis du ikke har noen å pleie. Om du får sykmelding vet jeg ikke. Det er ikke sikkert det er det du trenger heller, men gå til legen og fortell om problemene. Få hjelp til å finne ut hva du må gjøre for å bli frisk. Anonymkode: 0da96...476
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke gå i detalj på alt her. Men jeg har levd med stort press og høye krav over lang tid. Både hjemme og på jobb, men på forskjellige områder. Jeg vurderer nå SM og undersøker om jeg kan ha krav på pleiepenger en periode. Grunnen er hvordan kroppen min har reagert: på kort tid fått masse grå hår,problemer med å holde meg våken, våkner tidlig men er aldri uthvilt, mensen har begynt bli rar, mye kvalm og svimmel, innimellom flimring på øynene, samt store hukommelse problemer. Men har før blitt avvist som arbeids sky og lat .. Anonymkode: 4af43...e0a Sykemelding og sykepenger er det du trenger. Du er enten i ferd med å bli utbrent, eller du har en svulst på hjernen. Kom deg til lege! Anonymkode: 6d0be...56f
Evablaum Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Du sier selv at det er på grunn av press og krav på jobb og hjemme. Da må du bytte jobb, siden du tydeligvis ikke klarer de krav jobben stiller. Ikke søke sykemelding, du er jo ikke syk.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Pleiepenger pga en av situasjonene i hjemmet, ikke pga meg. Jeg undersøker muligheten til å flytte nærmer min familie. Så er ikke pasdiv i forhold til å finne muligheter. Men det vil ta tid få solgt huset vi har nå, og det kan ta tid før jeg finner ny fast jobb. Bolig og inntekt er noe jeg setter høyt for p kunne ivareta barna mine. Anonymkode: 4af43...e0a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 1 time siden, Evablaum skrev: Du sier selv at det er på grunn av press og krav på jobb og hjemme. Da må du bytte jobb, siden du tydeligvis ikke klarer de krav jobben stiller. Ikke søke sykemelding, du er jo ikke syk. Symptomene hun beskriver kan godt komme av sykdom. Anonymkode: c65b8...195
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Symptomene hun beskriver kan godt komme av sykdom. Anonymkode: c65b8...195 Jeg tror dessverre at symptomene mine er på langvarig stress, som setter seg i kroppen. Jeg har vert mye syk i forbindelse med svangerskap, men lite ellers. Hjemme har jeg en mann som sliter pga div (han er ikke syk) men så og si alt faller på meg. Ene barnet har diagnose og har utviklet tillegsvansker, mye ekstra med skolen og nett kommet inn på bup for mer hjelp og veiledning. Jobben i seg selv elsker jeg, men flere mine medarbeidere kan jeg fint klare meg uten. De skaper inntriger, baksnakker, lyver og sladrer til min svigermor. Svigermor er et kapittel for seg selv, vi har minimalt med kontakt med henne pr i dag. Det har vert så avsindig mye de siste ni årene, og uansett hva jeg har gjort eller forsøkt for å få ting bedre så kommer vi ikke opp og frem. Ønsker meg ikke mer enn en trygg og stabil hverdag for meg og ungene. Anonymkode: 4af43...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå