Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Jeg bar en pose ut av bilen i sta som var litt tung, og noen minutter etterpå "smalt" det nederst på høyre side i magen. Det gjør faktisk grisevondt! Sist jeg hadde slike smerter var da en cyste på 8cm i diameter sprakk, men greia er at jeg har fjernet livmor, eggledere og livmortappen for over et år siden OG går på p-piller, så jeg skal jo ikke ha eggeløsning som gir disse cystene. Kan en forstrekning kjennes likt ut? Har tatt to Paracet og to Ibux for 40 min siden, men det har ikke hjulpet i særlig grad.. æsj, dette har jeg ikke tid til! Skal ha selskap her i morgen og må vaske og bake Anonymkode: e0875...780
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Om du ikke har fjernet eggstokkene kan du absolutt få cyster (og ha eggløsning, det kommer bare ingen vei uten egglederne). Anonymkode: 98f5d...972
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Jeg regner med du har en medisinsk historie siden du har fjernet alt, og kanskje det da kan være verdt en sjekk på legevakten? Siden du kjenner igjen smerten også.. Ikke sikkert det er noen cyste, men tenker at det er greit å sjekke. Anonymkode: db867...f0d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har fjernet eggstokkene pga cyste, så om du har eggstokker er det fullt mulig å få cyster... Anonymkode: be171...2ef
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Takk for svar dere Det ble så vondt at jeg dro på legevakten, det var en cyste som hadde sprukket, de estimerte at den hadde vært ganske stor da det var et område på 18x15 cm som var væskefylt. Fikk morfin, så nå har jeg det fint De forsto ikke helt hvordan jeg har fått e cyste når jeg går på p-piller sammenhengende, men kan ha vært dårlig i magen f.eks slik at pillen ikke har funket skikkelig. Anonymkode: e0875...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå