Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Altså. Jeg unner han selvfølgelig å finne lykken. Men jeg må si jeg gruer meg veldig til en fremmed dame skal tilbringe like mye tid med mine barn som jeg. Det er kanskje egoistisk å tenke... det viktigste er at barna har det bra. Får bare tanker om at det skulle vært min plass😢 Ser for meg de som en familie og jeg blir helt kvalm.... er dette vanlig? Jeg brøt ut av forholdet pga jeg var konstant lei meg med han. Vi ble så forskjellige og fikk frem det verste i hverandre... så jeg vet det var rett. Det er bare så vondt å miste familien min... vet ikke hva jeg vil med dette...bare stod opp i dag skikkelig nedfor. Anonymkode: 161db...3eb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Du vil alltid være barnets mamma, ingen i hele verden kan ta din plass. Anonymkode: acbe3...28f
Nyttårs barn Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Ingen kan ta din plass HI, det er du som er mamma. Og kanskje kan en ny partner få frem det beste i exen din og bli en ressursperson for dine barn
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Det kan gå begge veier. Min x var først sammen med en dame som ikke trivdes med barna. Det var ikke en bra tid! Men da var jeg ekstra mye med barna selv fordi hun hele tiden tok initiativ til at de skulle gjøre ting uten barna. Ikke en bra situasjon men ikke så ille som det kunne ha vært. Deretter ble han sammen med en annen dame. Og hun er virkelig et funn! Hun gjør ham til en bedre pappa for barna. Så det kan gå den veien også! Jeg merker at barna er mye gladere for å dra til pappa etter at de to flyttet sammen. Jeg har etterhvert også fått kontakt med henne selv og setter pris på henne som person. Ste - betyr i stedet for, og det blir hun ikke. Hun blir ikke barnas stemor. Hun blir i tillegg til deg og faren. På samme måte som at hvis du finner deg en mann skal han ikke erstatte barnas far. Og barn tar ikke skade av å ha flere mennesker rundt seg som er glad i dem. At du sliter med å miste tid og liv med barna dine er naturlig - men ting går seg til, og alt blir ikke nødvendigvis så vanskelig som i fantasien. Anonymkode: 37f36...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå