Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er takknemlig for livet, barnas lærere, jobben min osv osv Anonymkode: 46b7d...e93
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Jeg er egentlig ganske utakknemlig som tar for gitt at vi er friske,at vi har ett sted å bo,at vi bor i ett trygt lang og at vi har nok mat. Når det har vært Thanksgiving så har jeg først stoppet opp å tenkt over hvor mye jeg selvsagt har å være takknemlig for. Liker den tradisjonen at alle rundt bordet sier en ting de er takknemlig for,det er viktig for både voksne og barn å stoppe opp litt å tenke over hva vi faktisk er takknemlig for i livet vårt. Anonymkode: 1ab76...02b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Ja, og jeg tror jeg er god på å uttrykke det også. Enten med ord, eller ved å gi tilbake. Takknemlig for liv og helse er jeg ikke så god på, det er mest hendelser jeg takker for. Anonymkode: 57afc...e20
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Skrevet 3. juni 2017 Ja. Veldig takknemlig for å bo i Norge. For helsevesen og skole, og alle andre goder. Takknemlig for å være frisk, og ha friske barn. Takknemlig for sikkerhetsnettet vi har. Takknemlig for alle fine mennesker rundt meg, og for å ha fått en utdannelse som hatt gitt meg en jobb jeg liker, med flotte kolleger. Tror mye av veien til lykke ligger i å være oppmerksom på godene rundt seg. Anonymkode: e0cda...eb5
Gjest Antarctica Skrevet 3. juni 2017 #5 Skrevet 3. juni 2017 Ja. Hver dag, for nesten alt. Om så bare at jeg fikk tatt en kaffe med en venninne på en vanlig torsdag, så er det for meg et gyllent øyeblikk. Nyter livet i fulle drag!
Optatium Skrevet 3. juni 2017 #6 Skrevet 3. juni 2017 Jeg prøver! Jeg har vansker for å klare dette når jeg ligger med bivirkninger og smerter etter ett egguttak (før noen sier det så har vi betalt selv), men jeg er veldig takknemlig for andre deler av livet mitt. Jeg er også fornøyd med jobben, mannen, huset, familien og livet ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå