Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Er det lett å se at man har fått skabb? Sånn at det ikke er til å ta feil av? Eller kan det forveksles med elveblest? Begynte på en type medisin som er kjent for å ha elveblest som bivirkning. Jeg fikk det. Først på føttene, så hendene, så over hele kroppen. Røde prikker, røde områder og hvite vabler (?) Tok en uke med allergitabletter så var jeg fin igjen. Når jeg var ferdig med å dusje nå begynte jeg å klø veldig på føttene igjen, og så at utslettet blusset litt opp.. Nå sitter jeg og klør på føtter og hender og ber om at jeg ikke får en ny uke med dårlig søvn på grunn av den kløen... Men jeg har jo ikke tatt av den medisinen som ga meg elveblestet på en stund nå, så det er jo ikke det som er synderen. Kan jeg rett og slett ha skabb? Anonymkode: 2ba90...213
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 Skabb starter typisk mellom fingrene. Er det der du klør? Anonymkode: fb71a...ffa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Skrevet 3. juni 2017 Ring apoteket, deslår det opp, hvor lenge medisinen kan gi allergisk reaksjon. Anonymkode: 7c310...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå