Gå til innhold

Sippeguri det er meg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som gråter når barna gjør noe fint?

I dag var jeg med når 5 åringen hadde " første skoledag" og hvem gråt når han ble ropt opp? Jo, det var meg det! 

Jeg måtte virkelig ta meg sammen , men det kom noen tårer alikevel 😜

Uff, flaut og slitsomt..

Kan ikke skylde på hormoner for jeg er ikke gravid heller 😂

Anonymkode: dee2d...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, gråter ganske ofte faktisk..😊

Jeg og en pappa i Bhg blir alltid rørt når det er fremføringer ol..

Anonymkode: 0e73b...282

Skrevet

Jeg var på det samme med min 5åring.  Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. 

Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell.  Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. 

Jeg tror jeg er verdens største tåreperse!

Anonymkode: fff8e...050

Skrevet

Kjempet mot tårene selv jeg. Og det var flere andre som gråt, så du er ikke alene :) 

Anonymkode: f1fef...8f0

Gjest Antarctica
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på det samme med min 5åring.  Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. 

Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell.  Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. 

Jeg tror jeg er verdens største tåreperse!

Anonymkode: fff8e...050

Høy vannstand! Glimrende uttrykk... 😄

Skrevet

Jeg syns alle sipper rundt meg, jeg, så jeg opplever at flertallet av folk er som HI.

Faktisk så er det så mange som er slik (eller i alle fall virker slik) at jeg prøver å anlegge et nå-er-jeg-rørt-fjes selv, og forsøker å skvise ut en liten tåre, sånn for syns skyld. Kjenner det ingen plass ved verken Luciatog, avslutninger, første skoledag eller noen som helst fellessamlingsgreier.

Anonymkode: 01c88...13a

Skrevet

Jeg er sånn. Jeg gråt i smug på førskoledagen nå i uka. Neste uke skal det være sommerfest og avslutning i barnehagen, og uka etter avslutning på skolen for 10ende klassingen. Jeg gruer meg så fælt. Vet ikke hvordan jeg skal klare å la være å storgråte.

Anonymkode: fbbc9...d89

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på det samme med min 5åring.  Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. 

Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell.  Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. 

Jeg tror jeg er verdens største tåreperse!

Anonymkode: fff8e...050

Da var vi på samme arrangement, jeg gråt også 😊

Anonymkode: 244fd...6d3

Skrevet

Godt å se at vi er flere 😂

Hi

Anonymkode: dee2d...b0a

Skrevet

Altså..  Har dere sett Dori filmen ? Verste filmen jeg har sett i heeeeele mitt liv!  Jeg så den på kino. De rundt meg glana, jeg grein fra start til slutt. Jeg skal ALDRI se den igjen.

Anonymkode: e7702...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...