Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Flere som gråter når barna gjør noe fint? I dag var jeg med når 5 åringen hadde " første skoledag" og hvem gråt når han ble ropt opp? Jo, det var meg det! Jeg måtte virkelig ta meg sammen , men det kom noen tårer alikevel 😜 Uff, flaut og slitsomt.. Kan ikke skylde på hormoner for jeg er ikke gravid heller 😂 Anonymkode: dee2d...b0a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Jada, gråter ganske ofte faktisk..😊 Jeg og en pappa i Bhg blir alltid rørt når det er fremføringer ol.. Anonymkode: 0e73b...282
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Jeg var på det samme med min 5åring. Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell. Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. Jeg tror jeg er verdens største tåreperse! Anonymkode: fff8e...050
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Kjempet mot tårene selv jeg. Og det var flere andre som gråt, så du er ikke alene Anonymkode: f1fef...8f0
Gjest Antarctica Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på det samme med min 5åring. Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell. Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. Jeg tror jeg er verdens største tåreperse! Anonymkode: fff8e...050 Høy vannstand! Glimrende uttrykk... 😄
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Jeg syns alle sipper rundt meg, jeg, så jeg opplever at flertallet av folk er som HI. Faktisk så er det så mange som er slik (eller i alle fall virker slik) at jeg prøver å anlegge et nå-er-jeg-rørt-fjes selv, og forsøker å skvise ut en liten tåre, sånn for syns skyld. Kjenner det ingen plass ved verken Luciatog, avslutninger, første skoledag eller noen som helst fellessamlingsgreier. Anonymkode: 01c88...13a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Jeg er sånn. Jeg gråt i smug på førskoledagen nå i uka. Neste uke skal det være sommerfest og avslutning i barnehagen, og uka etter avslutning på skolen for 10ende klassingen. Jeg gruer meg så fælt. Vet ikke hvordan jeg skal klare å la være å storgråte. Anonymkode: fbbc9...d89
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på det samme med min 5åring. Jeg gråt på foreldremøte dagen før jeg, da de spilte av film fra skolen med musikk til... og da de kommende fadderne sang for de kommende førsteklassingene.. Jeg har nyfødt baby, så tror alle trodde jeg var hormonell. Men sannheten er at jeg har høy vannstand og tårer som triller for omtrent alt.. nå for tiden hører vi på den melodi grand prix junior sangen om Vestlandet, og den starter også tårene mine. Jeg tror jeg er verdens største tåreperse! Anonymkode: fff8e...050 Da var vi på samme arrangement, jeg gråt også 😊 Anonymkode: 244fd...6d3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Godt å se at vi er flere 😂 Hi Anonymkode: dee2d...b0a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 Altså.. Har dere sett Dori filmen ? Verste filmen jeg har sett i heeeeele mitt liv! Jeg så den på kino. De rundt meg glana, jeg grein fra start til slutt. Jeg skal ALDRI se den igjen. Anonymkode: e7702...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå