Gå til innhold

Har så lyst å begynne å trene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på treningssenter men tør ikke gå alene🙈

Skulle ønske noen gikk med meg første gangen, men har ingen 😫

Anonymkode: 536d5...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også, så nå har jeg bare begynt å gjøre noen øvelser hjemme. 

Anonymkode: e5cfe...b35

Skrevet

Tenkte også slik, men startet likevel og angrer ikke. Ingen bryr seg om andre (er i alle fall min erfaring..).

Jeg startet på timer og evt tredemølle. Det føles "tryggere", da har jeg en fast plass å gå. Har ikke dristet meg bort til "styrkegutta" enda☺️

Evt kan du jo spørre en venninne, kollega, mamma i klasse/Bhg om de vil bli med.

Anonymkode: 156f6...c1d

Skrevet

Dårlig unnskyldning.

Du kommer uansett til å måtte gå på trening alene iblant, sannsynligvis oftem hvis du virkelig mener at du vil trene ordenlig og komme i form, for man kan ikke alltid tilpasse treningstidene sine til andre.

Bare pell deg ned på treningsstudioet og meld deg inn.

Så får eventuelle venninner hive seg med etterhvert.

Anonymkode: 68484...2ad

Skrevet

Hvor bor du? Jeg skulle gjerne hatt en treningsvenn :) Trondheim byåsen 

Anonymkode: ad231...d7c

Skrevet

Hva er du redd for??? 

Du kan jo bare gå på saltimer. Ingen bryr seg om hvordan andre gjør øvelsene og det eneste du trenger å gjøre er å stille. God trening er det óg. 

Høres ut som om du har funnet deg en god unnskyldning for å ikke trene. 

Skrevet

De aller fleste trener alene. Noen ganger er vi så heldige at vi møter noen vi er på nikk med. Så det er bare å hute seg på trening.

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig unnskyldning.

Du kommer uansett til å måtte gå på trening alene iblant, sannsynligvis oftem hvis du virkelig mener at du vil trene ordenlig og komme i form, for man kan ikke alltid tilpasse treningstidene sine til andre.

Bare pell deg ned på treningsstudioet og meld deg inn.

Så får eventuelle venninner hive seg med etterhvert.

Anonymkode: 68484...2ad

Var ikke ment som noe unnskyldning.

Har kjempelyst å trene, virkelig! Skulle bare ønske at noen gikk med meg de første gangene, resten av livet kan jeg trene alene 😊

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var ikke ment som noe unnskyldning.

Har kjempelyst å trene, virkelig! Skulle bare ønske at noen gikk med meg de første gangene, resten av livet kan jeg trene alene 😊

Hva med å ta noen timer med persomlig trener først?

Anonymkode: e048b...9ca

Skrevet

Jeg trener alltid alene.. At du ikke vil trene alene blir bare nok en unnskyldning (mentalt) for ikke å begynne å trene. Når/hvis du begynner å trene sammen med noen kommer det stadig til å bli unnskyldninger for ikke å kunne trene, fordi de har andre planer, ikke rekker det, må på jobb isteden osv. Så da er du like langt😜 

Grunnen til at jeg ikke trener sammen med noen er akkurat alt over. Ved å trene alene kan jeg komme meg ut av huset ila 5 minutter. Trene så hardt og lenge jeg selv vil, så ofte jeg vil, i fred for omverdenen.. 

Anonymkode: 758b2...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...