Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 på treningssenter men tør ikke gå alene🙈 Skulle ønske noen gikk med meg første gangen, men har ingen 😫 Anonymkode: 536d5...1c8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Sånn har jeg det også, så nå har jeg bare begynt å gjøre noen øvelser hjemme. Anonymkode: e5cfe...b35
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Tenkte også slik, men startet likevel og angrer ikke. Ingen bryr seg om andre (er i alle fall min erfaring..). Jeg startet på timer og evt tredemølle. Det føles "tryggere", da har jeg en fast plass å gå. Har ikke dristet meg bort til "styrkegutta" enda☺️ Evt kan du jo spørre en venninne, kollega, mamma i klasse/Bhg om de vil bli med. Anonymkode: 156f6...c1d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Dårlig unnskyldning. Du kommer uansett til å måtte gå på trening alene iblant, sannsynligvis oftem hvis du virkelig mener at du vil trene ordenlig og komme i form, for man kan ikke alltid tilpasse treningstidene sine til andre. Bare pell deg ned på treningsstudioet og meld deg inn. Så får eventuelle venninner hive seg med etterhvert. Anonymkode: 68484...2ad
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Hvor bor du? Jeg skulle gjerne hatt en treningsvenn Trondheim byåsen Anonymkode: ad231...d7c
MerraSomGår Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 Hva er du redd for??? Du kan jo bare gå på saltimer. Ingen bryr seg om hvordan andre gjør øvelsene og det eneste du trenger å gjøre er å stille. God trening er det óg. Høres ut som om du har funnet deg en god unnskyldning for å ikke trene.
Søte Satan Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 De aller fleste trener alene. Noen ganger er vi så heldige at vi møter noen vi er på nikk med. Så det er bare å hute seg på trening.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dårlig unnskyldning. Du kommer uansett til å måtte gå på trening alene iblant, sannsynligvis oftem hvis du virkelig mener at du vil trene ordenlig og komme i form, for man kan ikke alltid tilpasse treningstidene sine til andre. Bare pell deg ned på treningsstudioet og meld deg inn. Så får eventuelle venninner hive seg med etterhvert. Anonymkode: 68484...2ad Var ikke ment som noe unnskyldning. Har kjempelyst å trene, virkelig! Skulle bare ønske at noen gikk med meg de første gangene, resten av livet kan jeg trene alene 😊 Anonymkode: 536d5...1c8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Var ikke ment som noe unnskyldning. Har kjempelyst å trene, virkelig! Skulle bare ønske at noen gikk med meg de første gangene, resten av livet kan jeg trene alene 😊 Anonymkode: 536d5...1c8 Hva med å ta noen timer med persomlig trener først? Anonymkode: e048b...9ca
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #10 Skrevet 3. juni 2017 Jeg trener alltid alene.. At du ikke vil trene alene blir bare nok en unnskyldning (mentalt) for ikke å begynne å trene. Når/hvis du begynner å trene sammen med noen kommer det stadig til å bli unnskyldninger for ikke å kunne trene, fordi de har andre planer, ikke rekker det, må på jobb isteden osv. Så da er du like langt😜 Grunnen til at jeg ikke trener sammen med noen er akkurat alt over. Ved å trene alene kan jeg komme meg ut av huset ila 5 minutter. Trene så hardt og lenge jeg selv vil, så ofte jeg vil, i fred for omverdenen.. Anonymkode: 758b2...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå