Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Særeie på hytte Jeg og mannen har blitt enige om at jeg skal få hytta som særeie, dette har noe med at det er en familieeiendom, og at ikke våre felles barn skal bli skadelidende ved evt skilsmisse/død. Han har et særkullsbarn fra før som vi ikke får ha kontakt med/ikke ønsker kontakt. Hva gjør vi rent praktisk? Anonymkode: 33d24...661
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Kontakter advokat og får det ned på papiret Anonymkode: c7baf...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå