Gå til innhold

Hvor mye koster den dyreste veska di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags veske/merke er det?

Den dyreste veska mi er fra Marc Jacobs og kosta drøyt 4000 kroner. Bruker den aldri fordi jeg ikke synes den er fin lengre men så er jeg for lat til å selge. Kanskje jeg begynner å like den igjen hehe. 

Anonymkode: 8bc10...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veske fra Chloe til rundt 14000 brukes hver dag.

Anonymkode: 4e428...bfa

Skrevet

Stelleveska som kostet en tusenlapp, haha. Bruker ellers lite vesker, men har en liten billig sydenkopi.

Anonymkode: affd6...357

Skrevet

Eh... Sikkert kjøpt på salg til drøyt 200. Har 1-2 vesker som jeg bruker når vi er på ferie. Aner ikke merke, og ikke kunne jeg brydd meg mindre om det heller.

Type veske: en som er minst mulig, men rommer mest mulig, dvs det den trenger å romme er mobiltelefon, pengbok, en tampong, et truseinnlegg, mannens mobil og kanskje jentungen sin mobil og pengbok hvis ikke hun har veske selv.

Anonymkode: f8f9b...1a3

Skrevet (endret)

Hadde jeg hatt så mye å bruk på en veske hadde jeg nok vært "tullerusk". Det er nok til et avdrag på leiligheten! (4000).
Men jeg prioriterer nok annerledes. Min dyreste er nok Lycke til rundt 5-700, (gave) mer enn ok og den brukes nesten hver dag. (til og fra jobb)

Veske og merke har null å si for meg, så lenge den oppfyller kravene mine. Bringe matpakke, bok og en vannflaske!

Endret av Ina1972
Skrevet

0, har ikke en eneste veske

Anonymkode: b8d66...0b5

Skrevet

Jeg har en sånn kombinert lommebok og liten veske, kostet vel 998 da jeg kjøpte den...

En sånn som dette, brukes hver dag

https://gb.adax.dk/bag/black-salerno-clutch/

Ellers har jeg en litt stor skulderveske fra CMYK. kostet vel 299 kr tror jeg. Brukes om jeg skal noe og trenger å ta med meg ting, en lang busstur e.l.

Anonymkode: 36e42...f45

Skrevet

Min dyreste veske betalte jeg rett i overkant av 200,000 kroner for. Det er en Hermès-veske. 

Anonymkode: 25fe3...ab0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min dyreste veske betalte jeg rett i overkant av 200,000 kroner for. Det er en Hermès-veske. 

Hahaha, bilen min kostet 130.000 kroner ;)

Anonymkode: 36e42...f45

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du er anonym:)

Skrevet

Jeg har også en Birkin, kostet rundt 65 000,-, gave fra samboer, hadd aldri kjøpt den selv 😊

Anonymkode: e1fe4...270

Skrevet

Kanskje 400 kr. Merke vet jeg ikke, men den er svart og det står Slipknot på den. 👍🏻

Anonymkode: d5dec...48c

Skrevet

Ca 3000 tror jeg, den var en gave. 

Jeg drømmer om en Mulberry Bayswater. 

Skrevet

Ca 4500, Mansur Gavriel.

Anonymkode: 2f4aa...36d

Skrevet

Litt over 20.000. Louis Vuitton. Fikk den av samboer.

Anonymkode: dd129...e5b

Skrevet

1000 kr, var en Adax veske som var til halv pris. Jeg er helt for å betale for kvalitet, men å bruke enorme summer med penger på vesker, er da galskap. Har dere tenkt på hvor mange mennesker dere kunne hjelpe, hvor mange barn som kunne få medisiner, få utdannelse og mat. Forskning på sykdommer osv. Er dere virkelig så egoistiske at dere trenger en veske, til en formue?

Anonymkode: 0bd9c...161

Skrevet

200kr kjøpt på TJ Maxx i USA. Kunne ikke brydd meg mindre om vesker. Det artige er at jeg får komplimenter på den hele tiden 😂

Anonymkode: 8571d...503

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1000 kr, var en Adax veske som var til halv pris. Jeg er helt for å betale for kvalitet, men å bruke enorme summer med penger på vesker, er da galskap. Har dere tenkt på hvor mange mennesker dere kunne hjelpe, hvor mange barn som kunne få medisiner, få utdannelse og mat. Forskning på sykdommer osv. Er dere virkelig så egoistiske at dere trenger en veske, til en formue?

Du har ingenting som koster endel penger du da?

Skrevet (endret)

Mulberry til 10-12 000kr et sted. 

Endret av Evablaum
Skrevet

8000,-

Anonymkode: 26fbd...d11

Skrevet

Jeg har en del dyre vesker,  er veldig svak for Mulberry sine. Jeg har alltid ønsket meg penger til bursdager og sånt og har egen sparekonto for vesker.  Den dyreste kostet ca 15000.

Redd for å bli gjenkjent,  så er anonym. 

Anonymkode: 86647...27c

Skrevet

Fikk penger av venninner til 40-års dagen for å kjøpe veske. Synes jeg var smågal som valgte en til ca 1200,- 

Anonymkode: 6d500...fe7

Skrevet

En Ralph Lauren til 2500,-

Og så har jeg Tesla Aurland til 2600,- Den er laget av samme skinn som interiøret i en Tesla :strix:

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har ingenting som koster endel penger du da?

Nei, jeg har ikke bil, har ikke noe som er veldig dyrt. Har det jeg trenger, og tar veldig godt vare på det. Er enslig mor som lever under fattigdomsgrensen. Jeg støtter flere saker økonomisk og jobber som frivillig.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har ikke bil, har ikke noe som er veldig dyrt. Har det jeg trenger, og tar veldig godt vare på det. Er enslig mor som lever under fattigdomsgrensen. Jeg støtter flere saker økonomisk og jobber som frivillig.

Det ene behøver ikke å utelukke det andre. Jeg har økonomi til å kjøpe og gjøre hva jeg måtte ønske, og det kan jeg forstå at kan oppfattes som provoserende for mange, særlig dersom de er i en helt annen livssituasjon selv.

Verden er urettferdig, og er fleste, med mindre man har tro på at kommunisme som styreform kan fungere, vet at det er et nødvendig onde. 

Jeg gir fortsatt store summer til veldedighet hvert år, men det er ikke relevant i denne tråden. Spørsmålet omhandlet noe helt annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...