Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Ha ga dere barnet deres i 1 års gave? 🤔😅 Tar veldig gjerne imot tips til en jente på 1 år ❤ Anonymkode: 82319...fee
Snøfnugget Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Eldstemann fikk trehjulssykkel, en bil-leke med lys og lyd+litt penger på konto Minste fyller snart ett og får hvertfall Brio dukkevogn (tilbud på lekekassen nå). Får nok en liten leke ved siden av + penger på konto.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Snøfnugget skrev: Eldstemann fikk trehjulssykkel, en bil-leke med lys og lyd+litt penger på konto Minste fyller snart ett og får hvertfall Brio dukkevogn (tilbud på lekekassen nå). Får nok en liten leke ved siden av + penger på konto. Kanskje det hadde vært noe ja 👏❤ ho er opptatt av dukker men har sett at de gjerne er 3+ 🤔 Takk for tips 😁 Anonymkode: 82319...fee
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Noe barnet kan putte ting oppi og bære med seg er populært. Væske, kurv, sekk, liten vogn - https://jolly-cdn1.azureedge.net/storage/ma/71b955b0ca684b23b785255f95587fa3/ffb94fa19c594f38b8d23eb9350223b2/jpg/B92B1F2F53D8F0CCC2949AB892943058F7D35AB7/265712.jpg ball trehjulsykkel strandleker Anonymkode: 283a6...43c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Har fire barn og alle sammen har fått gåbil til ettårsdagen, det har vært den definitivt mest brukte leken i sikkert 3 år. De gåbilene har blitt brukt hver eneste dag inne første året de hadde den, så ble den tatt med ut og lekt med der. Du må passe på å få tak i en slik som du kan gjemme ting under setet, veldig stas. Sånn helt enkel som dette har mine hatt https://www.toysrus.no/produkt/play2learn-min-foerste-gaabil?id=000000000108935001&gclid=CMPsuf7Fn9QCFYqjGAodYMMH-A Lekekjøkken er også en veldig fin ting å ha. Vi har lekekjøkkenet fra Ikea også har de masse lekemat, kjempegøy. De små blir aldri lei av å servere mamma og pappa liksomkaffe og liksommat. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60319972/ http://www.trigonor.no/leker/rollelek/lekeservise-og-kjokkenutstyr/frokost-og-kaffe-sett-78-deler-6214-p0000008009 Anonymkode: c4ae8...127
Snøfnugget Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det hadde vært noe ja 👏❤ ho er opptatt av dukker men har sett at de gjerne er 3+ 🤔 Takk for tips 😁 Anonymkode: 82319...fee Ja står ofte 3+. Vi kjøpte Brio combi og den kan man justere styret på så det blir lavere. Blir nok uansett kanskje litt høy i begynnelsen men er jo noe de kan ha glede av lenge 😊
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Tusen takk for tips alle sammen og takk for linker 😁😁 er flere av disse tingene som kan være veldig aktuelt og som ho også kan ønske seg av andre 😊😊 Syns det har vært litt vanskelig for har ikke ville finne noe som er for vanskelig samtidig som at jeg er redd ho fort blir lei om det er for lett også 🙈 og er førstemann så mye nytt 😅 Anonymkode: 82319...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå