Gå til innhold

Bursdagsgave til 1 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ga dere barnet deres i 1 års gave? 🤔😅 

Tar veldig gjerne imot tips til en jente på 1 år ❤

Anonymkode: 82319...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann fikk trehjulssykkel, en bil-leke med lys og lyd+litt penger på konto

Minste fyller snart ett og får hvertfall Brio dukkevogn (tilbud på lekekassen nå).  Får nok en liten leke ved siden av + penger på konto. 

Skrevet
2 timer siden, Snøfnugget skrev:

Eldstemann fikk trehjulssykkel, en bil-leke med lys og lyd+litt penger på konto

Minste fyller snart ett og får hvertfall Brio dukkevogn (tilbud på lekekassen nå).  Får nok en liten leke ved siden av + penger på konto. 

Kanskje det hadde vært noe ja 👏❤ ho er opptatt av dukker men har sett at de gjerne er 3+ 🤔 

Takk for tips 😁

Anonymkode: 82319...fee

Skrevet

Gåbil med prinsesser på fikk minsten her :)

Skrevet

Lekekjøkken! :)

Skrevet

Har fire barn og alle sammen har fått gåbil til ettårsdagen, det har vært den definitivt mest brukte leken i sikkert 3 år. De gåbilene har blitt brukt hver eneste dag inne første året de hadde den, så ble den tatt med ut og lekt med der. Du må passe på å få tak i en slik som du kan gjemme ting under setet, veldig stas.

Sånn helt enkel som dette har mine hatt

https://www.toysrus.no/produkt/play2learn-min-foerste-gaabil?id=000000000108935001&gclid=CMPsuf7Fn9QCFYqjGAodYMMH-A

Lekekjøkken er også en veldig fin ting å ha. Vi har lekekjøkkenet fra Ikea også har de masse lekemat, kjempegøy. De små blir aldri lei av å servere mamma og pappa liksomkaffe og liksommat.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60319972/

http://www.trigonor.no/leker/rollelek/lekeservise-og-kjokkenutstyr/frokost-og-kaffe-sett-78-deler-6214-p0000008009

Anonymkode: c4ae8...127

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det hadde vært noe ja 👏❤ ho er opptatt av dukker men har sett at de gjerne er 3+ 🤔 

Takk for tips 😁

Anonymkode: 82319...fee

Ja står ofte 3+. Vi kjøpte Brio combi og den kan man justere styret på så det blir lavere. Blir nok uansett kanskje litt høy i begynnelsen men er jo noe de kan ha glede av lenge 😊

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen og takk for linker 😁😁 er flere av disse tingene som kan være veldig aktuelt og som ho også kan  ønske seg av andre 😊😊

Syns det har vært litt vanskelig for har ikke ville finne noe som er for vanskelig samtidig som at jeg er redd ho fort blir lei om det er for lett også 🙈 og er førstemann så mye nytt 😅

Anonymkode: 82319...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...