Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Noen som har klart å slutte å bruke mat/sukker til å døyve følelser?-hvordan gikk du frem? Hvor lang tid tok det? Jeg er mett og kvalm nesten hele tiden, men spiser og spiser fordi jeg ikke har det bra, klarer ikke slutte. Er småtjukk nå, men ser det stadig blir verre..redd for å miste kontroll totalt. Skal til psykolog pga depresjon og fordi jeg sliter, men får ikke komme inn før til høsten. Er det egentlig mulig å snu et slikt mønster jeg har hatt i så mange år? Føles umulig og særlig når jeg begynner å bli likegyldig til hvordan jeg ser ut eller om helsa er bra osv, bryr meg ikke om meg selv lengre, det kan være det samme med alt egentlig. Anonymkode: a245f...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå