Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Er 26 men har fått høre at jeg har litt kjerringstil. Liker praktiske plagg , ikke høye hæler, egentlig litt uinteressert i klær og utseende men vil jo se ok ut. Vil ha et par sandaler til allsidig bruk i sommer. Link: https://www.footway.se/483-2101-black.html Anonymkode: 0bfa1...d09
HvittHus Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 (endret) De er dessverre ganske kjerring ja. Svigermor har noe ala disse og hun er 72. Endret 1. juni 2017 av HvittHus
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Takk, vil ha ærlige svar! Alt jeg liker er kjerring Hva er det som er ungdommelig og fresht da? HI uten stilsans Anonymkode: 0bfa1...d09
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 Jeg har disse https://www.footway.se/vesper-lattice-black.html og disse https://www.footway.se/62834-14-blue.html og siden jeg har brukt opp de gamle scholl skoene mine tenkte jeg kjøpe disse https://www.footway.se/carsol-black.html Jeg er kanskje litt kjerring jeg også Men jeg er full av leddgikt og har smerter i bena hele tiden, jeg orker ikke vonde sko.... Anonymkode: b6b98...ce2
klg,2 boys now:) Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 Hjalp Hehe ja oldemor har faktisk så å si alle de skoene i linkene.se innom bianco,de har enkle klassiske sandaler som ikke er for 80år++
HvittHus Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 (endret) 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk, vil ha ærlige svar! Alt jeg liker er kjerring Hva er det som er ungdommelig og fresht da? HI uten stilsans Anonymkode: 0bfa1...d09 Tror fremdeles Birkenstock er i motebildet, så selv om de forsåvidt også er kjerring utseendemessig, er de iallefall ikke helt ut. De er også behagelige å gå med etter min mening. Edit: Disse kunne jeg tenkt meg i år. https://www.zalando.no/armani-jeans-kilesandaler-nero-aj111l00a-q11.html https://www.zalando.no/hugo-jules-sandaler-black-hu711i009-q11.html Endret 1. juni 2017 av HvittHus
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Ja, de er kjerring!!! Anonymkode: c6837...9e9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Alle sandalene i linkene i denne tråden var kjerring Anonymkode: 6206e...0d3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 Kjøp deg noen Birkenstocks. Da får du kombinert mote og komfort. For ja, de var veldig kjerring.. Anonymkode: b5736...2f1
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Birkenstock bruker jeg på jobb, har aldri tenkt at det var ut-på-kafe sko?! Jeg har visst litt annen smak enn de fleste. Det får bli meg og kjerringene i sommer. Vi får drikke portvin og spille radiobingo i en egen krok for oss selv. Anonymkode: 0bfa1...d09
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 https://www.eurosko.com/no/products/softwalk/softwalk-0170-1f9b6bd6/?itemId=41172020 https://www.bianco.com/no/no/bi/til-henne/damesko/sandaler/elastic-cross-sandals-92149265.html?cgid=bi-women-sandals&dwvar_colorPattern=92149265_Black Anonymkode: c6837...9e9
Jenny-penny Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 17 minutter siden, HvittHus skrev: Tror fremdeles Birkenstock er i motebildet, så selv om de forsåvidt også er kjerring utseendemessig, er de iallefall ikke helt ut. De er også behagelige å gå med etter min mening. Edit: Disse kunne jeg tenkt meg i år. https://www.zalando.no/armani-jeans-kilesandaler-nero-aj111l00a-q11.html https://www.zalando.no/hugo-jules-sandaler-black-hu711i009-q11.html De var lekre de fra armani😍
Direkte Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 Ja synes de fleste som er linket til er det, med inntak av de nederste fra footway (som jeg er litt usikker på om jeg synes er kjerring :p) Generelt er det meste med bling og "festlige detaljer" kjerring i mine øyne, men alt er jo subjektivt og avhengig av resten av antrekket Etter å ha bladd gjennom 4 sider på brandos og lillevinkelsko sine nettsider, og funnet nesten ingen par jeg synes var ok, innser jeg at jeg synes det aller meste av sandaler er kjerring 🙈 disse likte jeg litt https://www.brandos.no/flute-cognac.html Kanskje disse, men måtte sett de i virkeligheten https://www.brandos.no/shiel-beige.html https://lillevinkelsko.no/sandaler/lille-vinkel-sko/ldad1100-20-mørkbrun
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.bianco.com/no/no/bi/til-henne/damesko/sandaler/elastic-cross-sandals-92149265.html?cgid=bi-women-sandals&dwvar_colorPattern=92149265_Black Anonymkode: c6837...9e9 Jeg har disse, pluss hvite birkenstock. Syns de er gode og freshe. Anonymkode: 7c0d3...fa5
Lovemychild Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 Det kommer helt ann hva du har til. De trenger nødvendigvis ike være kjerring.
Direkte Skrevet 1. juni 2017 #19 Skrevet 1. juni 2017 https://m.zalando.no/vagabond-tia-sandaler-black-va111i017-q11.html
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #20 Skrevet 1. juni 2017 Birkenstock er både hippe og innmari behagelige! På jobb er vi en relativt ung gjeng som nesten alle har Birkenstocks i ulike farger og "fasonger". ;-) Anonymkode: 80c1f...898
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #21 Skrevet 1. juni 2017 Moter skifter, neste år er de sandalene "in" og "fresh" og alle vil ha dem. Dere blir lurt av "trendsettere" som manipulerer folk til å synes at noe er inne eller ute. Gå i hva du vil, vi er frie mennesker. I alle fall vi som ikke lar oss påvirke av motesvingninger. Anonymkode: 749fe...ef2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #22 Skrevet 1. juni 2017 9 minutter siden, Direkte skrev: https://m.zalando.no/vagabond-tia-sandaler-black-va111i017-q11.html Seriøst? Paddeflate helt uten demping... Hadde jo fått vondt i bena av å gå til postkassen på slike sko, tør ikke tenke på hva en bytur på et par timer hadde gjort med føttene Skoene må ha myke oppbygde såler med demping! Joggesko i sandalversjon Anonymkode: b6b98...ce2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #23 Skrevet 1. juni 2017 Alle med sånn strikk-stropp på hælen er kjerring! Anonymkode: c722b...c17
Nyttårs barn Skrevet 1. juni 2017 #24 Skrevet 1. juni 2017 Skal du ha sandaler som er gode og ikke være alt for traust er det bedre med ecco eller Birkenstock https://no.ecco.com/nb-NO/dame/sko/product/5638501926/ECCO-TOUCH-SANDAL Disse synes ikke jeg er kjerring i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #25 Skrevet 1. juni 2017 26 minutter siden, Lovemychild skrev: Det kommer helt ann hva du har til. De trenger nødvendigvis ike være kjerring. Skulle likt å sett en kombinasjon av antrekk som gjør de skoene mindre kjerring🙈 Anonymkode: c6837...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå