Gå til innhold

Er disse sandalene kjerring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26 men har fått høre at jeg har litt kjerringstil. Liker praktiske plagg , ikke høye hæler, egentlig litt uinteressert i klær og utseende men vil jo se ok ut. Vil ha et par sandaler til allsidig bruk i sommer. Link: https://www.footway.se/483-2101-black.html

Anonymkode: 0bfa1...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De er dessverre ganske kjerring ja. Svigermor har noe ala disse og hun er 72. 

Endret av HvittHus
Skrevet

Takk, vil ha ærlige svar! Alt jeg liker er kjerring :P Hva er det som er ungdommelig og fresht da? HI uten stilsans

Anonymkode: 0bfa1...d09

Skrevet

Ja!!!

Anonymkode: 8569d...69a

Skrevet

Veldig kjerring😆

Anonymkode: 3aaf6...8b1

Skrevet

Hjalp Hehe ja oldemor har faktisk så å si alle de skoene i linkene.se innom bianco,de har enkle klassiske sandaler som ikke er for 80år++

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk, vil ha ærlige svar! Alt jeg liker er kjerring :P Hva er det som er ungdommelig og fresht da? HI uten stilsans

Anonymkode: 0bfa1...d09

Tror fremdeles Birkenstock er i motebildet, så selv om de forsåvidt også er kjerring utseendemessig, er de iallefall ikke helt ut. De er også behagelige å gå med etter min mening.

Edit: Disse kunne jeg tenkt meg i år. 

https://www.zalando.no/armani-jeans-kilesandaler-nero-aj111l00a-q11.html

https://www.zalando.no/hugo-jules-sandaler-black-hu711i009-q11.html

Endret av HvittHus
Skrevet

Ja, de er kjerring!!!

Anonymkode: c6837...9e9

Skrevet

Haha, ja! 😊😊

Anonymkode: e1bb6...8c9

Skrevet

Alle sandalene i linkene i denne tråden var kjerring

Anonymkode: 6206e...0d3

Skrevet

Kjøp deg noen Birkenstocks.

Da får du kombinert mote og komfort.

For ja, de var veldig kjerring..

Anonymkode: b5736...2f1

Skrevet

Birkenstock bruker jeg på jobb, har aldri tenkt at det var ut-på-kafe sko?! Jeg har visst litt annen smak enn de fleste. Det får bli meg og kjerringene i sommer. Vi får drikke portvin og spille radiobingo i en egen krok for oss selv.

Anonymkode: 0bfa1...d09

Skrevet
17 minutter siden, HvittHus skrev:

Tror fremdeles Birkenstock er i motebildet, så selv om de forsåvidt også er kjerring utseendemessig, er de iallefall ikke helt ut. De er også behagelige å gå med etter min mening.

Edit: Disse kunne jeg tenkt meg i år. 

https://www.zalando.no/armani-jeans-kilesandaler-nero-aj111l00a-q11.html

https://www.zalando.no/hugo-jules-sandaler-black-hu711i009-q11.html

De var lekre de fra armani😍

Skrevet

Ja ;) synes de fleste som er linket til er det, med inntak av de nederste fra footway (som jeg er litt usikker på om jeg synes er kjerring :p) Generelt er det meste med bling og "festlige detaljer" kjerring i mine øyne, men alt er jo subjektivt og avhengig av resten av antrekket :P

Etter å ha bladd gjennom 4 sider på brandos og lillevinkelsko sine nettsider, og funnet nesten ingen par jeg synes var ok, innser jeg at jeg synes det aller meste av sandaler er kjerring 🙈 disse likte jeg litt https://www.brandos.no/flute-cognac.html

Kanskje disse, men måtte sett de i virkeligheten https://www.brandos.no/shiel-beige.html

https://lillevinkelsko.no/sandaler/lille-vinkel-sko/ldad1100-20-mørkbrun

Skrevet

Det kommer helt ann hva du har til. 

De trenger nødvendigvis ike være kjerring. 

Skrevet

Birkenstock er både hippe og innmari behagelige! På jobb er vi en relativt ung gjeng som nesten alle har Birkenstocks i ulike farger og "fasonger". ;-) 

Anonymkode: 80c1f...898

Skrevet

Moter skifter, neste år er de sandalene "in" og "fresh" og alle vil ha dem. Dere blir lurt av "trendsettere" som manipulerer folk til å synes at noe er inne eller ute. Gå i hva du vil, vi er frie mennesker. I alle fall vi som ikke lar oss påvirke av motesvingninger.

Anonymkode: 749fe...ef2

Skrevet
9 minutter siden, Direkte skrev:

Seriøst?

Paddeflate helt uten demping... Hadde jo fått vondt i bena av å gå til postkassen på slike sko, tør ikke tenke på hva en bytur på et par timer hadde gjort med føttene ;)

Skoene må ha myke oppbygde såler med demping! Joggesko i sandalversjon :D

 

Anonymkode: b6b98...ce2

Skrevet

Alle med sånn strikk-stropp på hælen er kjerring! 

Anonymkode: c722b...c17

Skrevet
26 minutter siden, Lovemychild skrev:

Det kommer helt ann hva du har til. 

De trenger nødvendigvis ike være kjerring. 

Skulle likt å sett en kombinasjon av antrekk som gjør de skoene mindre kjerring🙈

Anonymkode: c6837...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...