Gå til innhold

Februar 2018


kanskje4barnsmor

Anbefalte innlegg

Velkommen dere nye! 

I dag var jeg hos legen min igjen, og vi tok likegodt en ny titt på knøttet. Fordelen med ultralyd på legekontoret:) 

hun tippet jeg var litt mindre enn 10 uker nå. Jeg glømte jo å ta bilde for to uker siden på første ultralyd, men var jammen meg forskjell nå! Hadde jo håpet på litt hopping og spretting, men jeg tror rakkern hadde tatt seg en dupp. Hjerter hamret riktig så flott :) nå får jeg nok ikke tittet igjen før i midten av august, for legen min har sommerferie. Men jeg tror jeg skal klare å slappe av litt selv også nå :) 

 

IMG_6092.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.7.2017 den 9.11, Mams2018 skrev:

Februar gruppe, hurra :skya:

Er 10+2 idag :) Noen som bor i bergensområdet som vil starte en barselgruppe, eller gå fjellturer? Cafe? Savner litt noen i samme situasjon. Ingen av vennene/jentene i gjengen er gravid så føler meg ganske aleine 😌

 

Skulle gjerne joinet deg. Men bor i på andre siden av landet. Håper du finner en gjeng nær deg😊 har du joinet februar gruppen på Facebook?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei februar damer! Jeg har termin 14.02. Hvordan er formen deres ellers? Etter en liten måned med 0 energi og konstant kvalme er jeg endelig tilbake i toppform og ser frem til resten av svangerskapet!!☺️ Vil dere forresten vinne deilig ull fra Hust and Claire til mini i magen? Sjekk meg ut på Instagram @prinsessepedersen og Facebook Prinsesse Pedersen🙌🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det så stille,men kanskje det er mer liv på facebook gruppa? Noen som kan hjelpe meg med å komme meg inn der? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Håpefull25 skrev:

Her er det så stille,men kanskje det er mer liv på facebook gruppa? Noen som kan hjelpe meg med å komme meg inn der? 😄

Masse liv på Facebook :) send meg pm her med navn så kan jeg prøve å legge deg til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan jeg bli lagt til facebookgruppen i februar? Har termin 30 januar, men tror da det blir februar siden første gjerne går på overtid 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...