kanskje4barnsmor Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 PrĂžver meg forsiktig pĂ„ Ă„ starte en februargruppe đ ( fant ingen annen..)? Jeg skal teste i morgen. Er da 4 dager fĂžr ikm, sĂ„ er jo veeeeldig tidlig enda for min del. Men, jeg fĂžler at det er noe pĂ„ gang i magenđâ€ïž Er i sĂ„fall kun 3+5 i morgen, og alt kan skje.. HĂ„per sĂ„ inderlig at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne!â€ïž Har tre barn fra fĂžr, sĂ„ fĂžler jeg kjenner igjen fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre helt nygravid.. men, vi fĂ„r se... đđđ ForelĂžpig termin er i sĂ„fall 14.02.18
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Hatt to negative tester denne uka. 8 dager forsinket, men med veldig varierende syklus er det vanskelig Ă„ vite nĂžyaktig. Tviler pĂ„ at jeg er gravid, sĂ„ fĂ„r nok ikke gleden av Ă„ henge meg pĂ„ her âčïž Anonymkode: dfc76...d7e
kanskje4barnsmor Skrevet 1. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2017 à ÄÄh, jeg krysser fingrene for at du fĂ„r positivt svar etterhvert!! Det kan jo ta litt tidâ€ïž Jeg er sikkert aaalt for tidlig ut med testing allerede i morgen ( 4 dager fĂžr ikm), men jeg klarer ikke la vĂŠre Ă„ teste siden jeg kjenner pĂ„ en del tegn. ( vet det ogsĂ„ er litt vel tidlig, men kjenner igjen en del fra de andre gangene jeg var blitt gravid..) Hm... veldig spennende!! Masse lykke tilâ€ïžâ€ïžđ Og hĂ„per det blir til at vi kan henge sammen her pĂ„ februar-trĂ„den đđ·
fĂžrskolelĂŠreren. Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 SĂ„ bra med februar gruppe  jeg er 5+1 idag og termin 2 februar om det gĂ„r vĂ„r vei đđŒ
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Hm... da har jeg testet. Skimter sĂ„vidt en veeeeldig svaaaaaak strek som tilsier gravid... đđđ Men den er sĂ„ svak at man mĂ„ snu pĂ„ testen i godt lys for Ă„ se den... gjĂžr man det om man ikke er gravid? ( altsĂ„ ser en skyggestrek??) ( ser en strek der, som er svĂŠĂŠĂŠĂŠrt tynn/skyggeaktig) har ikke ventet mer enn fem min.. đâ€ïž  mĂ„ vel vente til neste uke og se om tanta kommer.. đđâ€ïž  Anonymkode: ccc79...d51
kanskje4barnsmor Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2017 Og dette er meg som skriver đ ( ble anonymt innlegg ser jeg nĂ„..)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 NĂ„ har jeg testet igjen. SĂžndag morgen negativ, i gĂ„r pĂ„ dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. SĂ„ da melder jeg meg ut herfra âčïžÂ HĂ„per det gĂ„r veien for dere begge to â€ïž Anonymkode: dfc76...d7e
Tullsjura Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 Fikk positiv digitaltest i dag:)  Da har jeg regnet meg frem til at jeg er 4+2.  SĂ„ forelĂžpig termin 10/2. HĂ„per spira sitterâ€
Tinak3 Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Er 4+6 i dag, og fikk endelig en sterk og fin strek pĂ„ graviditetstesten đ Tok HCG blodprĂžve pĂ„ onsdag, den var pĂ„ 58! (Og det var fint innenfor referanseverdien), ny blodprĂžve til neste onsdagđđ» Krysser fingrene for at spira sitter. Blir barn nr 3, og bitteliten er sĂ„ veldig velkommen og Ăžnsket đđ
kanskje4barnsmor Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2017 PĂ„ 2.6.2017 den 7.13, Anonym bruker skrev: NĂ„ har jeg testet igjen. SĂžndag morgen negativ, i gĂ„r pĂ„ dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. SĂ„ da melder jeg meg ut herfra âčïžÂ HĂ„per det gĂ„r veien for dere begge to â€ïž Anonymkode: dfc76...d7e Okâ€ïž hĂ„per den sitter snart for deg!!â€ïžâ€ïž
kanskje4barnsmor Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2017 Dette er testen min fra i gĂ„r. Noen andre enn meg som ser en veeeeeldig svaaaaaak antydning til loddrett strek her?? ( cb)? đđđđźâșïž Eller ser jeg syner?? đ Mer det en skyggestrek?  er sĂ„ spent!! Har mye murringer og Ăžmme bryst. TrĂžttere og kortere lunte enn til vanligđ Mulig jeg som bare tuller âșïžđđ  Hva tror dere???Â
krĂžlle... Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 Jeg slenger meg pĂ„ februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har forelĂžpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gĂžyere Ă„ fĂžlge de som har kommet like langt pĂ„ vei Â
kanskje4barnsmor Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #13 Skrevet 4. juni 2017 8 minutter siden, krĂžlle... skrev: Jeg slenger meg pĂ„ februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har forelĂžpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gĂžyere Ă„ fĂžlge de som har kommet like langt pĂ„ vei  Velkommen til deg đđ og gratulerer !!đđâ€ïž Jeg vet ikke om jeg hĂžrer til her enda da jeg tok test for to dager siden. Resultatet ble en tynn tynn skyggestrek ( som kanskje bare jeg klarer Ă„ se til og med)đđđ SĂ„, skal teste pĂ„ nytt til uka. Ikm pĂ„ tirsdag jeg. FĂžler noe er pĂ„ gang i kroppen, men tidlig enda.. đđŒâ€ïžÂ Â
Gjest elissa2 Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 (endret) Jeg hiver meg pÄ her  forelÞpig termin 15 februar  Endret 4. juni 2017 av elissa2
Ladyfurb Skrevet 5. juni 2017 #15 Skrevet 5. juni 2017 Er i uke 6+2 nĂ„, og lurer pĂ„ om noen har vĂŠrt eller skal pĂ„ tidlig ultralyd? Tenker selv Ă„ ringe sykehuset pĂ„ tirsdag for Ă„ fĂ„ en, blandt annet for Ă„ dobbelsjekke hvor langt jeg er pĂ„ vei.. er ogsĂ„ livredd for at lille i magen ikke har det bra, sĂ„ tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi fĂ„r sett at hjertet slĂ„r som det skal â€ïž
LĂžnnesirup90 Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 7 timer siden, Ladyfurb skrev: Er i uke 6+2 nĂ„, og lurer pĂ„ om noen har vĂŠrt eller skal pĂ„ tidlig ultralyd? Tenker selv Ă„ ringe sykehuset pĂ„ tirsdag for Ă„ fĂ„ en, blandt annet for Ă„ dobbelsjekke hvor langt jeg er pĂ„ vei.. er ogsĂ„ livredd for at lille i magen ikke har det bra, sĂ„ tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi fĂ„r sett at hjertet slĂ„r som det skal â€ïž NĂ„r jeg var gravid med storebror sĂ„ ringte vi privatklinikk vi  kosta vel 1000-1200kr eller noe, men sĂ„ verdt det ! Virkelig en dyktig gyn  dette var i Drammen  lykke til ! HĂ„per du finner en đ€đŒâ€ïž
PrinsessePedersen Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 Positiv test i dag 9 dpoâșïžÂ Termin 21 februar Â
kanskje4barnsmor Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #18 Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, PrinsessePedersen skrev: Positiv test i dag 9 dpoâșïžÂ Termin 21 februar  Gratulerer sĂ„ mye!! đđđ
PrinsessePedersen Skrevet 5. juni 2017 #19 Skrevet 5. juni 2017 2 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev: Gratulerer sĂ„ mye!! đđđ Tusen takk!âșïž NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe at den klorer seg fast!!
kanskje4barnsmor Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #20 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, PrinsessePedersen skrev: Tusen takk!âșïž NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe at den klorer seg fast!! Jaa!!đđâ€ïžâ€ïžâ€ïž Jeg skal teste pĂ„ nytt i morgen eller onsdag!!đđâ€ïž fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek pĂ„ fredag, men tror ikke pĂ„ at det var noe der fĂžr jeg fĂ„r sterkere bevis đâ€ïž
PrinsessePedersen Skrevet 5. juni 2017 #21 Skrevet 5. juni 2017 3 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev: Jaa!!đđâ€ïžâ€ïžâ€ïž Jeg skal teste pĂ„ nytt i morgen eller onsdag!!đđâ€ïž fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek pĂ„ fredag, men tror ikke pĂ„ at det var noe der fĂžr jeg fĂ„r sterkere bevis đâ€ïž Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingreneđ€đŒ
kanskje4barnsmor Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #22 Skrevet 5. juni 2017 16 minutter siden, PrinsessePedersen skrev: Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingreneđ€đŒ Ja, har det!! FĂžler meg gravid egentlig, men tĂžr ikke hĂ„pe for mye heller.. đđâ€ïžâ€ïž krysser fingrene for oss alle fremover đâ€ïžâ€ïž
HĂ„pefull25 Skrevet 6. juni 2017 #23 Skrevet 6. juni 2017 Hallo her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv! har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nĂ„, og de har vĂŠrt positive siden lĂžrdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek fĂžr nĂ„ i dag pĂ„ clear blue plus:) aner ikke nĂ„r jeg hadde egglĂžsning, sĂ„ vet ikke hvor langt jeg er pĂ„ vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker  siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser pĂ„ opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. NĂ„ gĂ„r jeg hjemme, for jeg stĂ„r pĂ„ medisiner jeg ikke kan ta nĂ„r jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig Ă„ gĂ„ pĂ„ jobb. Satser pĂ„ legetime i dag for Ă„ fĂ„ sykemelding. Gratulerer til dere andre Â
kanskje4barnsmor Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #24 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, HĂ„pefull25 skrev: Hallo her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv! har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nĂ„, og de har vĂŠrt positive siden lĂžrdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek fĂžr nĂ„ i dag pĂ„ clear blue plus:) aner ikke nĂ„r jeg hadde egglĂžsning, sĂ„ vet ikke hvor langt jeg er pĂ„ vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker  siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser pĂ„ opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. NĂ„ gĂ„r jeg hjemme, for jeg stĂ„r pĂ„ medisiner jeg ikke kan ta nĂ„r jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig Ă„ gĂ„ pĂ„ jobb. Satser pĂ„ legetime i dag for Ă„ fĂ„ sykemelding. Gratulerer til dere andre  Gratulerer sĂ„ mye!!đđâ€ïžâ€ïžâ€ïž Her har jeg ikm i dag uten tegn til at den kommer... skal teste i ettermiddag for jeg klarer ikke vente til i morgen!âșïžâ€ïž Har en del symptomer sĂ„ jeg hÄÄÄÄper sĂ„ inderlig!!! đđŒđđŒ
Tullsjura Skrevet 6. juni 2017 #25 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, HĂ„pefull25 skrev: Hallo her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv! har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nĂ„, og de har vĂŠrt positive siden lĂžrdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek fĂžr nĂ„ i dag pĂ„ clear blue plus:) aner ikke nĂ„r jeg hadde egglĂžsning, sĂ„ vet ikke hvor langt jeg er pĂ„ vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker  siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser pĂ„ opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. NĂ„ gĂ„r jeg hjemme, for jeg stĂ„r pĂ„ medisiner jeg ikke kan ta nĂ„r jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig Ă„ gĂ„ pĂ„ jobb. Satser pĂ„ legetime i dag for Ă„ fĂ„ sykemelding. Gratulerer til dere andre  Gratulerer â€â€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ