GĂ„ til innhold

Februar 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

PrĂžver meg forsiktig pĂ„ Ă„ starte en februargruppe 😊 ( fant ingen annen..)?

Jeg skal teste i morgen. Er da 4 dager fÞr ikm, sÄ er jo veeeeldig tidlig enda for min del.

Men, jeg fĂžler at det er noe pĂ„ gang i magenđŸ˜€â€ïž

Er i sĂ„fall kun 3+5 i morgen, og alt kan skje.. HĂ„per sĂ„ inderlig at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne!❀

Har tre barn fra fĂžr, sĂ„ fĂžler jeg kjenner igjen fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre helt nygravid.. men, vi fĂ„r se... 🙈🙈😊

ForelÞpig termin er i sÄfall 14.02.18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt to negative tester denne uka. 8 dager forsinket, men med veldig varierende syklus er det vanskelig Ă„ vite nĂžyaktig. Tviler pĂ„ at jeg er gravid, sĂ„ fĂ„r nok ikke gleden av Ă„ henge meg pĂ„ her â˜č

Anonymkode: dfc76...d7e

Skrevet

ÅÄÄh, jeg krysser fingrene for at du fĂ„r positivt svar etterhvert!! Det kan jo ta litt tid❀

Jeg er sikkert aaalt for tidlig ut med testing allerede i morgen ( 4 dager fÞr ikm), men jeg klarer ikke la vÊre Ä teste siden jeg kjenner pÄ en del tegn. ( vet det ogsÄ er litt vel tidlig, men kjenner igjen en del fra de andre gangene jeg var blitt gravid..)

Hm... veldig spennende!!

Masse lykke tilâ€ïžâ€ïžđŸ˜Š Og hĂ„per det blir til at vi kan henge sammen her pĂ„ februar-trĂ„den đŸ˜‰đŸŒ·

Skrevet

SÄ bra med februar gruppe :) 

jeg er 5+1 idag og termin 2 februar om det gĂ„r vĂ„r vei đŸ™ŒđŸŒ

Skrevet

Hm... da har jeg testet. Skimter sĂ„vidt en veeeeldig svaaaaaak strek som tilsier gravid... 🙈🙈🙈 Men den er sĂ„ svak at man mĂ„ snu pĂ„ testen i godt lys for Ă„ se den...

gjÞr man det om man ikke er gravid? ( altsÄ ser en skyggestrek??)

( ser en strek der, som er svĂŠĂŠĂŠĂŠrt tynn/skyggeaktig)

har ikke ventet mer enn fem min..

đŸ™ˆâ€ïž

mĂ„ vel vente til neste uke og se om tanta kommer.. đŸ™ˆđŸ˜Œâ€ïž

Anonymkode: ccc79...d51

Skrevet

Og dette er meg som skriver 😊 ( ble anonymt innlegg ser jeg nĂ„..)

Skrevet

NĂ„ har jeg testet igjen. SĂžndag morgen negativ, i gĂ„r pĂ„ dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. SĂ„ da melder jeg meg ut herfra â˜č 

HĂ„per det gĂ„r veien for dere begge to ❀

Skrevet

Fikk positiv digitaltest i dag:)  Da har jeg regnet meg frem til at jeg er 4+2.  SĂ„ forelĂžpig termin 10/2. HĂ„per spira sitter❀

20170602_063143.jpg

Skrevet

Er 4+6 i dag, og fikk endelig en sterk og fin strek pĂ„ graviditetstesten 😍 Tok HCG blodprĂžve pĂ„ onsdag, den var pĂ„ 58! (Og det var fint innenfor referanseverdien), ny blodprĂžve til neste onsdagđŸ™ŒđŸ» Krysser fingrene for at spira sitter. Blir barn nr 3, og bitteliten er sĂ„ veldig velkommen og Ăžnsket 💛💛

Skrevet
PĂ„ 2.6.2017 den 7.13, Anonym bruker skrev:

NĂ„ har jeg testet igjen. SĂžndag morgen negativ, i gĂ„r pĂ„ dagen negativ og i dag fortsatt ganske negativ. SĂ„ da melder jeg meg ut herfra â˜č 

HĂ„per det gĂ„r veien for dere begge to ❀

Ok❀ hĂ„per den sitter snart for deg!!❀❀

Skrevet

Dette er testen min fra i gĂ„r. Noen andre enn meg som ser en veeeeeldig svaaaaaak antydning til loddrett strek her?? ( cb)? 🙈🙈🙈😼â˜ș

Eller ser jeg syner?? 😂

Mer det en skyggestrek?

er sĂ„ spent!! Har mye murringer og Ăžmme bryst. TrĂžttere og kortere lunte enn til vanlig🙈

Mulig jeg som bare tuller â˜șïžđŸ™ˆđŸ™ˆ

Hva tror dere??? 

IMG_9434.JPG

Skrevet

Jeg slenger meg pÄ februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har forelÞpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gÞyere Ä fÞlge de som har kommet like langt pÄ vei ;) 

Skrevet
8 minutter siden, krĂžlle... skrev:

Jeg slenger meg pÄ februargruppen. Testet positivt for en uke siden, og har forelÞpig termin 3. februar. Regner med at det blir en januarbaby, da jeg ganske sikkert skal ha ks, men det er mye gÞyere Ä fÞlge de som har kommet like langt pÄ vei ;) 

Velkommen til deg 😀👍 og gratulerer !!đŸ˜€đŸ˜€â€ïž

Jeg vet ikke om jeg hĂžrer til her enda da jeg tok test for to dager siden. Resultatet ble en tynn tynn skyggestrek ( som kanskje bare jeg klarer Ă„ se til og med)🙈🙈🙈 SĂ„, skal teste pĂ„ nytt til uka. Ikm pĂ„ tirsdag jeg. FĂžler noe er pĂ„ gang i kroppen, men tidlig enda.. đŸ™đŸŒâ€ïžÂ 

Gjest elissa2
Skrevet (endret)

Jeg hiver meg pÄ her :) forelÞpig termin 15 februar :) 

Endret av elissa2
Skrevet

Er i uke 6+2 nĂ„, og lurer pĂ„ om noen har vĂŠrt eller skal pĂ„ tidlig ultralyd? Tenker selv Ă„ ringe sykehuset pĂ„ tirsdag for Ă„ fĂ„ en, blandt annet for Ă„ dobbelsjekke hvor langt jeg er pĂ„ vei.. er ogsĂ„ livredd for at lille i magen ikke har det bra, sĂ„ tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi fĂ„r sett at hjertet slĂ„r som det skal ❀

Skrevet
7 timer siden, Ladyfurb skrev:

Er i uke 6+2 nĂ„, og lurer pĂ„ om noen har vĂŠrt eller skal pĂ„ tidlig ultralyd? Tenker selv Ă„ ringe sykehuset pĂ„ tirsdag for Ă„ fĂ„ en, blandt annet for Ă„ dobbelsjekke hvor langt jeg er pĂ„ vei.. er ogsĂ„ livredd for at lille i magen ikke har det bra, sĂ„ tenker kanskje det vil berolige meg litt dersom vi fĂ„r sett at hjertet slĂ„r som det skal ❀

NĂ„r jeg var gravid med storebror sĂ„ ringte vi privatklinikk vi :) kosta vel 1000-1200kr eller noe, men sĂ„ verdt det ! Virkelig en dyktig gyn :D dette var i Drammen :) lykke til ! HĂ„per du finner en đŸ€žđŸŒâ€ïž

Skrevet

Positiv test i dag 9 dpoâ˜ș 

Termin 21 februar 

IMG_9173.JPG

Skrevet
4 timer siden, PrinsessePedersen skrev:

Positiv test i dag 9 dpoâ˜ș 

Termin 21 februar 

IMG_9173.JPG

Gratulerer sĂ„ mye!! 😀😀😀

Skrevet
2 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Gratulerer sĂ„ mye!! 😀😀😀

Tusen takk!â˜ș NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe at den klorer seg fast!!

Skrevet
4 minutter siden, PrinsessePedersen skrev:

Tusen takk!â˜ș NĂ„ er det bare Ă„ hĂ„pe at den klorer seg fast!!

Jaa!!đŸ˜€đŸ˜€â€ïžâ€ïžâ€ïž Jeg skal teste pĂ„ nytt i morgen eller onsdag!!đŸ˜ŠđŸ˜Šâ€ïž fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek pĂ„ fredag, men tror ikke pĂ„ at det var noe der fĂžr jeg fĂ„r sterkere bevis đŸ˜Šâ€ïž

Skrevet
3 minutter siden, kanskje4barnsmor skrev:

Jaa!!đŸ˜€đŸ˜€â€ïžâ€ïžâ€ïž Jeg skal teste pĂ„ nytt i morgen eller onsdag!!đŸ˜ŠđŸ˜Šâ€ïž fikk en veeeeeeeldig svak antydning til strek pĂ„ fredag, men tror ikke pĂ„ at det var noe der fĂžr jeg fĂ„r sterkere bevis đŸ˜Šâ€ïž

Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingreneđŸ€žđŸŒ

Skrevet
16 minutter siden, PrinsessePedersen skrev:

Har du IKM i morgen? Masse lykke til med testing! Krysser fingreneđŸ€žđŸŒ

Ja, har det!! FĂžler meg gravid egentlig, men tĂžr ikke hĂ„pe for mye heller.. đŸ™ˆđŸ™ˆâ€ïžâ€ïž krysser fingrene for oss alle fremover đŸ˜€â€ïžâ€ïž

Skrevet

Hallo :)

her er det iallefall ikke noe tvil lenger, her er testen veldig positiv!

har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nÄ, og de har vÊrt positive siden lÞrdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek fÞr nÄ i dag pÄ clear blue plus:) 

aner ikke nÄr jeg hadde egglÞsning, sÄ vet ikke hvor langt jeg er pÄ vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker :) siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser pÄ opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. 

NÄ gÄr jeg hjemme, for jeg stÄr pÄ medisiner jeg ikke kan ta nÄr jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig Ä gÄ pÄ jobb. Satser pÄ legetime i dag for Ä fÄ sykemelding. 

Gratulerer til dere andre :) 

IMG_5933.JPG

Skrevet
2 timer siden, HÄpefull25 skrev:

har tatt sensitive one step hver dag i fire dager nÄ, og de har vÊrt positive siden lÞrdag, og litt sterkere hver dag, men ikke knall sterk strek fÞr nÄ i dag pÄ clear blue plus:) 

aner ikke nÄr jeg hadde egglÞsning, sÄ vet ikke hvor langt jeg er pÄ vei, men sannsynligvis en plass mellom 4 og 5 uker :) siste mens i slutten av april, men uregelmessige sykluser pÄ opptil 35-43 dager. Termin 11-2-18 sier en kalkulator. 

NÄ gÄr jeg hjemme, for jeg stÄr pÄ medisiner jeg ikke kan ta nÄr jeg er gravid, og uten dem er det vanskelig Ä gÄ pÄ jobb. Satser pÄ legetime i dag for Ä fÄ sykemelding. 

IMG_5933.JPG

Gratulerer sĂ„ mye!!đŸ˜€đŸ˜€â€ïžâ€ïžâ€ïž Her har jeg ikm i dag uten tegn til at den kommer... skal teste i ettermiddag for jeg klarer ikke vente til i morgen!â˜ș❀ Har en del symptomer sĂ„ jeg hÄÄÄÄper sĂ„ inderlig!!! đŸ™đŸŒđŸ™đŸŒ

Skrevet
2 timer siden, HÄpefull25 skrev:

IMG_5933.JPG

Gratulerer ❀❀

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...