Gå til innhold

Gravid selv med negativ graviditetstest? HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er helt ny hør og vet ikke helt om jeg gjør dette riktig akkurat nå.. men har noen spørsmål ang erfaringer fra andre! 

Har prøvd å bli gravid aktivt i 7 mnd nå, men ingenting skjer.. har denne mnd hatt mensensmerter i korsryggen, ømme bryster (og ikke minst nippler) og vært sliten å tom for energi fra og med ei uke før mensen skulle ha kommet.. har hatt regelmessig menstrasjon siden jeg slutta på p-plasteret (med et par dagers forskyvninger ved stress o.l). Skulle hatt mensen sist søndag, og er enda ikke kommet.. tok en test mandag som var negativ.. kan jeg være gravid selv om testene er negative? 

Anonymkode: 74d84...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 7e16f...1f7

Skrevet

Ja, du kan være gravid selv om testen er negativ. 

Kom deg til lege og ta en blodprøve i morgen, og en ny på mandag, så ser dere om hcg stiger 

Med negativ test kan det også være svangerskap utenfor livmor 

Anonymkode: 7fd27...2ac

Skrevet

Ja fikk 3 negative tester før jeg fikk en positiv. Da var jeg nesten 3 mnd på vei

Anonymkode: b8e42...dd5

Skrevet

Har du ikke tatt test siden mandag?? Da er det på tide du tar en ny!

Anonymkode: 8b32b...34d

Skrevet

Har hatt så mange nedturer at jeg er livredd for å ha forhåpninger, men sambo har kjøpt inn flere tester nå så håper på positivt svar snart.. veldig sårt med alle de negative testene når man legger så sterkt merke til alle rundt som blir gravide 🙄 Takk for svar forresten! Tar test i morgen! 

Skrevet

Oppdater oss her da! Jeg tror du er gravid!! :tommelopp:

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt så mange nedturer at jeg er livredd for å ha forhåpninger, men sambo har kjøpt inn flere tester nå så håper på positivt svar snart.. veldig sårt med alle de negative testene når man legger så sterkt merke til alle rundt som blir gravide 🙄 Takk for svar forresten! Tar test i morgen! 

Hvordan klarer du å vente til i morgen, det hadde jeg aldri klart...

Om du er så mange dager over tiden trenger du ikke vente på morgenurin, da kan du teste med en gang 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer du å vente til i morgen, det hadde jeg aldri klart...

Om du er så mange dager over tiden trenger du ikke vente på morgenurin, da kan du teste med en gang 

Ja, det er sant! Test NÅ!!!

Skrevet

TESTEN VAR POSITIV❤️

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Anonymkode: a6b35...8d7

Skrevet

Gratulerer, så koselig ☺️ 

Skrevet

Gratulerer!!!!! 

Skrevet

Gratulerer så mykje 😍, no vart eg glad òg 😄

Skrevet

Tusentakk alle! Nu e det bare utfordringa med å fortelle dettan til foreldra til barnefar 🙄 Mine vet æ lengte etter barnebarn, men no annat med foreldra til sambo.. er akkurat ferdig med studiene så har ikke rukket jobbe noe før jeg nå ble gravid, noe svigers er veldig opptatte av 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...