Gå til innhold

Hva syns dere om dette brudebildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, vulgært. Men de er jo danske, da.. Lurer på hva gammeltante Turid syns om det takkekortet..?

Ved nærmere ettersyn er det skikkelig teit, faktisk. Som om alt skal dreie seg om mannen og hans ønsker. Tipper det varer i et par-tre måneder.. Og at bruden aldri vil vedkjenne seg bildet etterpå. Vi ser jo knapt henne! Smart av henne, kanskje.

Anonymkode: f8981...992

Skrevet

Veldig kvinneundertrykkende.

Anonymkode: 4c233...ebe

Skrevet

Helt urealistisk! 

Alle vet at kvinner gifter seg for å slippe å suge kuk. 

Skrevet

Prøver for hardt å være kul og unik.

Så de har sex? For en nyhet! 

Skrevet

Dritharry

Anonymkode: f8eb5...046

Skrevet

Søplemennesker - søplevalg.

Skrevet

Skikkelig harry, og veldig kjedelig. Om de skulle ta et humoristisk bilde å dele med andre kunne de da vært veldig mye mer fantasifulle enn dette....

Dette er et bilde som knapt passer seg i nattbordskuffen, og ihvertfall ikke til å dele med andre.

Anonymkode: 5a7b4...2e7

Skrevet

Jeg syns det var litt morsomt. Hadde likt bedre hvis han så mer på kona og droppa ølboksen

Anonymkode: d3d50...6db

Skrevet

Uff flaut flaut flaut og ekkelt

Anonymkode: 1a121...0ab

Skrevet

Usj, det var utriveleg og mannsjåvinistisk. Fyren er meir oppteken av øl enn av kona.  Ikkje det minste romantisk iallefall.

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det var litt morsomt. Hadde likt bedre hvis han så mer på kona og droppa ølboksen

Anonymkode: d3d50...6db

Om man har sansen for denne type greie skulle i det minste hun ligget i gresset med hodet hans under stakken, så slapp man den mannsjåvinistiske vinklingen...

Anonymkode: 5a7b4...2e7

Skrevet

Virkelig ekkelt og vulgært!

Anonymkode: f0bc0...f73

Skrevet

Likte det ikke i det hele tatt.Rett og slett flaut og ekkelt.Tommel ned fra meg!

Skrevet

Nei nei nei

Anonymkode: 0f461...468

Skrevet

Det eneste originale brudebilde jeg liker er det av per inge Torkelsen og kona fra da de giftet seg på 70tallet. Det er fantastisk! 😊

 

Det bildet det linkes til her var hverkem morsomt eller spesielt originalt. Det likner jo bare på et særdeles dårlig mykpornobilde. 

Anonymkode: 38263...5a2

Skrevet

Håper de ikke brukte dette til takkekort!! :laugh:

Anonymkode: d339e...006

Skrevet (endret)

Det første som slo meg "Skal de virkelig henge det opp på veggen?" 😂 Bryllupsilder henger på veggen i stua. 

Det der var skikkelig trailer trash og vitner om en skikkelig dum brud.

Endret av Mamma til 2 søte
Skrevet

Überharry!

Anonymkode: 363e7...8c3

Skrevet

Tar tacky til nye høyder!

Anonymkode: 39aa3...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...