Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 http://www.tv2.no/underholdning/9164415/ Utrolig pinlig, teit og harry, spør du meg! Anonymkode: 5e1d0...7f0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Usj, vulgært. Men de er jo danske, da.. Lurer på hva gammeltante Turid syns om det takkekortet..? Ved nærmere ettersyn er det skikkelig teit, faktisk. Som om alt skal dreie seg om mannen og hans ønsker. Tipper det varer i et par-tre måneder.. Og at bruden aldri vil vedkjenne seg bildet etterpå. Vi ser jo knapt henne! Smart av henne, kanskje. Anonymkode: f8981...992
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Veldig kvinneundertrykkende. Anonymkode: 4c233...ebe
MerraSomGår Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Helt urealistisk! Alle vet at kvinner gifter seg for å slippe å suge kuk.
*Miss Marple* Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 Prøver for hardt å være kul og unik. Så de har sex? For en nyhet!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Skrevet 1. juni 2017 Skikkelig harry, og veldig kjedelig. Om de skulle ta et humoristisk bilde å dele med andre kunne de da vært veldig mye mer fantasifulle enn dette.... Dette er et bilde som knapt passer seg i nattbordskuffen, og ihvertfall ikke til å dele med andre. Anonymkode: 5a7b4...2e7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Skrevet 1. juni 2017 Jeg syns det var litt morsomt. Hadde likt bedre hvis han så mer på kona og droppa ølboksen Anonymkode: d3d50...6db
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #10 Skrevet 1. juni 2017 Uff flaut flaut flaut og ekkelt Anonymkode: 1a121...0ab
soleia Skrevet 1. juni 2017 #11 Skrevet 1. juni 2017 Usj, det var utriveleg og mannsjåvinistisk. Fyren er meir oppteken av øl enn av kona. Ikkje det minste romantisk iallefall.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det var litt morsomt. Hadde likt bedre hvis han så mer på kona og droppa ølboksen Anonymkode: d3d50...6db Om man har sansen for denne type greie skulle i det minste hun ligget i gresset med hodet hans under stakken, så slapp man den mannsjåvinistiske vinklingen... Anonymkode: 5a7b4...2e7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Virkelig ekkelt og vulgært! Anonymkode: f0bc0...f73
Hengebukksvinet Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Likte det ikke i det hele tatt.Rett og slett flaut og ekkelt.Tommel ned fra meg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 Det eneste originale brudebilde jeg liker er det av per inge Torkelsen og kona fra da de giftet seg på 70tallet. Det er fantastisk! 😊 Det bildet det linkes til her var hverkem morsomt eller spesielt originalt. Det likner jo bare på et særdeles dårlig mykpornobilde. Anonymkode: 38263...5a2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 Håper de ikke brukte dette til takkekort!! Anonymkode: d339e...006
Mamma til 2 søte Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 (endret) Det første som slo meg "Skal de virkelig henge det opp på veggen?" 😂 Bryllupsilder henger på veggen i stua. Det der var skikkelig trailer trash og vitner om en skikkelig dum brud. Endret 1. juni 2017 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #21 Skrevet 1. juni 2017 Tar tacky til nye høyder! Anonymkode: 39aa3...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå