Gå til innhold

Hva synes dere om min hårfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IMG_2356.JPG

Anonymkode: fcecb...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig?  Vet ikke helt hva du er ute etter? Mange som har sånn og kan ikke si jeg tenker så mye over det 😊

Skrevet

Hi her

Jeg synes det er altfor gult. Min frisør er ikke enig. 

Skrevet

Jeg synes ikke det ser gult ut, i hvert fall ikke for gult. Syns den nederste delen av hårfargen din er kjempefin. Øverst trengs det kanskje en touch-up, men ellers er din egen hårfarge også fin. Gå for litt lysere eller varmere brun neste gang, da? Hvis du ikke er fornøyd selv, mener jeg.

Anonymkode: 8127d...4d8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det ser gult ut, i hvert fall ikke for gult. Syns den nederste delen av hårfargen din er kjempefin. Øverst trengs det kanskje en touch-up, men ellers er din egen hårfarge også fin. Gå for litt lysere eller varmere brun neste gang, da? Hvis du ikke er fornøyd selv, mener jeg.

Anonymkode: 8127d...4d8

Takk for tips :)

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

På bildet er det iallefall ikke gult 😊 Syns det var fint.

Skrevet

Er det hette- eller foliestriper? Synes det ser litt for "stripete" ut, unaturlige overganger. Fargen er vel grei ut fra bildet, men det er du som skal gå med det. Prøvd blåshampoo?

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Synes ikke det ser gult ut.

Skrevet
4 timer siden, Leeloo76 skrev:

Er det hette- eller foliestriper? Synes det ser litt for "stripete" ut, unaturlige overganger. Fargen er vel grei ut fra bildet, men det er du som skal gå med det. Prøvd blåshampoo?

Tenkte å kjøpe meg det i dag :)

Skrevet
16 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Synes ikke det ser gult ut.

Hurra :)

Skrevet

Jeg synes det er i guleste laget, men de andre her er tydeligvis uenig med meg ;) Jeg ville bedt om en kaldere farge.

Anonymkode: 13f16...228

Skrevet

Synes stripene ser ujevne ut. Hadde gått og fått striper i hette av en som kan det skikkelig, så tatt en iskald minicolor over. Synes det var gult. Så kan du bruke fudge sølvshampo når du har fått det lysere.

Anonymkode: 58cfc...bbe

Skrevet

Synes ikke det var spesielt gult, men så veldig unaturlig ut. Veldig tydelig frisørstriper og ikke naturlig fargespill i håret.. 

Anonymkode: b4090...12e

Skrevet

Enig med deg. For gult. Kjøp lilla shampo.

Anonymkode: 8f589...426

Skrevet

Det er "flekkete" i toppen hvor fargen har rent utover. Det er ikke naturlige overganger , og nederst er det for gult.

Hun må gå over med korrigering ( tar 10 min ) og trekke ut med jevne striper.

Anonymkode: 746c0...89a

Skrevet

Veldig flekkete mest av alt.å alt for gult for min smak

Skrevet

Veldig ujevne striper og mange "bomber" ved hodebunnen, det burde frisøren se og og ikke minst rette opp for deg. Ellers synes jeg fargen var veldig fin.

Skrevet

Altfor tykke og unaturlige striper. Hvis du vil ha kald farge må du be frisøren om å ta på sånn etterbehandling, som sitter i en stund og gjør fargen mye kaldere. Og så bruke lillasjampo hjemme. Men jeg ville ikke gått til denne frisøren igjen, og jeg ville betalt for foliestriper heretter.

Anonymkode: bc467...9a2

Skrevet
På 6/1/2017 den 11.13, Anonym bruker skrev:

Hi her

Hvordan stripet hun håret ditt? 

Anonymkode: d2f98...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...