Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Skrevet 1. juni 2017 Har søkt om AAP og fikk oppfølgingsvedtak forrige uke. I vedtaket står det: vi har kommet frem til at du kan komme i arbeid med kortvarige eller langvarige aktiviteter og bistand fra Nav, samt medisinsk behandling. Aktuelle aktiviteter: - Medisinsk behandlingog rehabilitering, trening om mulig - kontroller nevrologisk poliklinikk og medikamentell behandling - Arbeidsrettede tiltak på sikt for hjelp i tilrettelagt arbeid Regner med dette betyr at jeg får søknaden om AAP godkjent? Har ikke fått noe informasjon om utbetaling enda.. Noen som vet hvor lang tid dette tar? Anonymkode: 759e0...7c7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Har også fått innkallelse til informasjonsmøte om AAP (gruppemøte). TS Anonymkode: 759e0...7c7
Tokfia Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Da har du fått innvilget tiltaket, mens sele pengene er en annen del. Du kan få tiltak uten å få innvilget penger og den saksbehandlingen tar også lengre tid. Tok for meg 8 uker
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Du har fått det innvilget ja. Nå må du gå på det infomøtet og lære hvordan du fyller ut meldekort og hva slags krav de stiller til deg mens du går på aap Så må du inn til saksbehandleren din og skrive en oppfølgingsplan, der skal dere lage en plan for de neste 6 mnd. I den planen skriver dere f.eks utredning og behandling, pluss hva som er målet på sikt (å komme seg i arbeid igjen) Du får snart et brev i posten (og på Mitt nav) om hva grunnlaget for aap blir og hva slags dagsats det gir. Anonymkode: 1558c...e69
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Skrevet 1. juni 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har fått det innvilget ja. Nå må du gå på det infomøtet og lære hvordan du fyller ut meldekort og hva slags krav de stiller til deg mens du går på aap Så må du inn til saksbehandleren din og skrive en oppfølgingsplan, der skal dere lage en plan for de neste 6 mnd. I den planen skriver dere f.eks utredning og behandling, pluss hva som er målet på sikt (å komme seg i arbeid igjen) Du får snart et brev i posten (og på Mitt nav) om hva grunnlaget for aap blir og hva slags dagsats det gir. Anonymkode: 1558c...e69 Infomøte om AAP, er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om. Jeg fikk vedtak + ferdig skrevet 1 årig tiltaksplan som jeg bare skulle underskrive, tilsendt i posten. Anonymkode: b198f...094
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, Tokfia skrev: Da har du fått innvilget tiltaket, mens sele pengene er en annen del. Du kan få tiltak uten å få innvilget penger og den saksbehandlingen tar også lengre tid. Tok for meg 8 uker Så forskjellig det er fra kontor til kontor, tok meg 5 dager fra jeg søkte til det var godkjent Anonymkode: b198f...094
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Skrevet 1. juni 2017 De har visst felles informasjonsmøte om AAP her jeg bor. Kan jeg få tiltaket innvilget uten å få penger?! En søker jo om arbeidsavklaringspenger tross alt. TS Anonymkode: 759e0...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå