Gå til innhold

Oppfølgingsvedtak AAP


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt om AAP og fikk oppfølgingsvedtak forrige uke. I vedtaket står det: vi har kommet frem til at du kan komme i arbeid med kortvarige eller langvarige aktiviteter og bistand fra Nav, samt medisinsk behandling.

Aktuelle aktiviteter:

- Medisinsk behandlingog rehabilitering, trening om mulig

- kontroller nevrologisk poliklinikk og medikamentell behandling

- Arbeidsrettede tiltak på sikt for hjelp i tilrettelagt arbeid

 

Regner med dette betyr at jeg får søknaden om AAP godkjent? Har ikke fått noe informasjon om utbetaling enda.. Noen som vet hvor lang tid dette tar?

Anonymkode: 759e0...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått innkallelse til informasjonsmøte om AAP (gruppemøte).

 

TS

Anonymkode: 759e0...7c7

Skrevet

Da har du fått innvilget tiltaket, mens sele pengene er en annen del. Du kan få tiltak uten å få innvilget penger og den saksbehandlingen tar også lengre tid. Tok for meg 8 uker

Skrevet

Du har fått det innvilget ja.

Nå må du gå på det infomøtet og lære hvordan du fyller ut meldekort og hva slags krav de stiller til deg mens du går på aap

Så må du inn til saksbehandleren din og skrive en oppfølgingsplan, der skal dere lage en plan for de neste 6 mnd. I den planen skriver dere f.eks utredning og behandling, pluss hva som er målet på sikt (å komme seg i arbeid igjen)

Du får snart et brev i posten (og på Mitt nav) om hva grunnlaget for aap blir og hva slags dagsats det gir.

Anonymkode: 1558c...e69

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har fått det innvilget ja.

Nå må du gå på det infomøtet og lære hvordan du fyller ut meldekort og hva slags krav de stiller til deg mens du går på aap

Så må du inn til saksbehandleren din og skrive en oppfølgingsplan, der skal dere lage en plan for de neste 6 mnd. I den planen skriver dere f.eks utredning og behandling, pluss hva som er målet på sikt (å komme seg i arbeid igjen)

Du får snart et brev i posten (og på Mitt nav) om hva grunnlaget for aap blir og hva slags dagsats det gir.

Anonymkode: 1558c...e69

Infomøte om AAP, er det vanlig? Det har jeg aldri hørt om. Jeg fikk vedtak + ferdig skrevet 1 årig tiltaksplan som jeg bare skulle underskrive, tilsendt i posten.

Anonymkode: b198f...094

Skrevet
1 time siden, Tokfia skrev:

Da har du fått innvilget tiltaket, mens sele pengene er en annen del. Du kan få tiltak uten å få innvilget penger og den saksbehandlingen tar også lengre tid. Tok for meg 8 uker

Så forskjellig det er fra kontor til kontor, tok meg 5 dager fra jeg søkte til det var godkjent

Anonymkode: b198f...094

Skrevet

De har visst felles informasjonsmøte om AAP her jeg bor.

Kan jeg få tiltaket innvilget uten å få penger?! En søker jo om arbeidsavklaringspenger tross alt.

TS

Anonymkode: 759e0...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...