Gå til innhold

Mannen er så sur


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjefter på barna fra morgen til kveld. Får liksom ikke lov til å være barn. Blir sur på meg også siden jeg alltid lar de ha besøk med seg fra skolen, og alltid ellers også. Jeg har så lyst å ha et hjem der alle er velkommen. Bryr meg ikke om et par ekstra middagsgjester noen dager i uka, alltid for mye mat likevel. Han mener de kan være hos noen andre også, men det er alltid her de ender opp likevel. 

Er så frustrert over sinnet hans. Han brøler med en gang også, klarer ikke å snakke normalt. Tenker noen ganger vi hadde hatt det bedre uten, men det har ikke alltid vært sånn. 

Anonymkode: 9eab8...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er sliten? Travel hverdag og lite kjæreste tid? Det at du ønsker et åpent hjem, er kanskje ikke det han orker. Skaff barnevakt og få litt alenetid er mitt beste råd. Er vel mangel på kommunikasjon når man kjefter tenker jeg.

Anonymkode: 8100a...604

Skrevet

Du lar barna alltid ha med besøk fra skolen, til tross for at han ikke vil og flere ganger i uka og middagsgjester. Det dreier seg ikke om at du alltid bruker mer penger på mat enn det du burde, som du alltid gjør ifølge deg selv. Det dreier seg om at en voksen mann burde få meningen sin halvparten av tiden da han burde hatt 50% å si i et voksent forhold. Du Inviterer de du vil og synes det er greit at barna får gjøre det de vil sålenge det ikke plager deg. Du er en egoist. Jeg hadde også brølt om jeg hadde blitt umyndiggjort på denne måten.

Jeg tror også han hadde fått det bedre uten deg. Mer penger pga riktig mengde innkjøp av mat. Barna får bare ta med seg venner av og til og det er middagsbesøk sjeldnere. All ære til han for at dere ennå er sammen.

Anonymkode: 5a0ae...629

Skrevet

Han er vell sliten og lei av all ekstra støy hele dagen, jeg liker og komme hjem fra jobb og kunne slappe av litt det går ilke om det er med venner hjem fra skolen hver dag.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er uansett ikke ok å brøle. Samme om han er uenig med kona og irriterer seg over barna, så skal han da snakke ordentlig til folk rundt seg.

Skrevet

Jeg ser bare ikke poenget med å brøle. I dag fikk barna beskjed om å ikke ha med seg gjester hjem, det gikk greit og de har heller vært på besøk enn å ha besøk. Han var ikke sur når han kom hjem. 

Morgenen idag besto også av kjefting og brøling, han eier ikke tålmodighet for tiden. Han er heller aldri sur på meg, det er kun barna det går utover. "Pappa er alltid sint". Han er vel kanskje stresset for tiden... 

Anonymkode: 9eab8...242

Skrevet

Men bare det at du ikke evner å se hvorfor, viser jo kun at dere ikke lever sammen. Du skulle jo hatt en aning om hvorfor han er som han er... Hva gjør du når han blir sint? Har han sagt ifra tidligere? Det høres veldig ut som at du bare ikke bryr deg om hvorfor han er sint...

Nei, man skal ikke brøle. Men noen ganger når man har prøvd det man kan, og ingen verken ser eller hører deg, så renner det over for enkelte... Åpent hus passer ikke for alle. Man må være ENIGE og KOMMUNISERE sammen,  ikke hver for seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...