Gå til innhold

rolige barn i magen


Gjest Floren

Anbefalte innlegg

Gjest Floren

Er det noen som har rolige barn i magen ? Føler min er veldig rolig, kjenner han såklart hver dag, men føler andre beskriver harde spark som nesten kan være plagsomt. Jeg kjenner kun at han snur seg hvis jeg ligger på rygg og er helt stille... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken uke er du i da?

Jeg er 36+3 og kjenner masse liv gjennom dagen...hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt føden om en sjekk om du er kommet såpass langt større du skal kjenne daglig liv...

Anonymkode: 1fccb...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 1.6.2017 den 21.59, Anonym bruker skrev:

Hvilken uke er du i da?

Jeg er 36+3 og kjenner masse liv gjennom dagen...hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt føden om en sjekk om du er kommet såpass langt større du skal kjenne daglig liv...

Anonymkode: 1fccb...df0

Hun skriver jo at hun kjenner liv hver dag! 

Er i uke 31 og kjenner en del liv, ser det også utenpå magen, men ikke så sterkt som det høres ut som om mange andre kjenner. Er langt fra plagsomt :) jeg er ganske høy (178) så jordmor mener det er fordi han har god plass inni der! 

Anonymkode: 62adc...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har mange "myke" spark. Det er blant annet for at jeg har morkaka i front av magen, noe jeg ikke har hatt i mine tidligere svangerskap. Jeg har også mye vann i kroppen og økt endel i vekt. Dette gjør også til at bevegelsene er mykere enn mange andre opplever og beskriver:

Men du må huske å kontakte sykehus/jordmor/lege hvis det er så lite eller betydelig svakerer spark - som gjør at du blir bekymret! Da må du for all del ikke vente.,..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig rolig baby i magen. Hadde morkaken på forsiden, så det dempet mye av sparkene. 

Men kjente veldig godt da han hikket. 

Gutten var forøvrig veldig rolig som nyfødt også, men nå som han er ett år er det turbo hele dagen. 

 

Anonymkode: 85ffe...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at jeg har en rolig baby jeg også, hun har sine tider på døgnet hvor hun sparker fra seg. Jeg har morkaken foran så det demper nok en del av bevegelsene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.6.2017 den 7.24, Gjest Floren skrev:

Er det noen som har rolige barn i magen ? Føler min er veldig rolig, kjenner han såklart hver dag, men føler andre beskriver harde spark som nesten kan være plagsomt. Jeg kjenner kun at han snur seg hvis jeg ligger på rygg og er helt stille... 

Jeg hadde rolige barn. Pga morkaka var foran og dempet støtene

Anonymkode: cca43...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...