Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Er gravid og tror jeg kan ha det. Sliter ikke med smerter, mest kløe. Kan av og til kjenne litt smerter på toalettet, men sjelden. Kan kjenne en liten klump på utsiden. Bør jeg da kjøpe salve eller stikkpille? Nekter å spørre om dette på apoteket 😂😂 Anonymkode: 0e9ca...9ed
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Skrevet 1. juni 2017 Jeg hadde dette, og kjøpte salve. Smurte i to dager, og da ble det mye verre. Altså ikke lenger bare en kant... Etter barnet ble født gikk det helt tilbake. De var nok fortsatt innvendig, for det hendte jeg blødde, men de utvendige forsvant innen en mnd. Anonymkode: 3a782...8bc
Gjest Floren Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Jeg hadde det tidligere i andre trimester. innvendige og blødde. Har jevnt over hatt treig mage. men det som er viktig er at du forebygger slik at du ikke får så hard avføring, ellers vil det bare bli værre!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 Stikkpille eller salve kan hjelpe mot kløe, men ikke mot selve hermoriden. Viktig at du holder deg i bevegelse, drikker rikelig og får nok fiber, så unngår du at det blir verre. Jeg har store hermorider i tredje svangerskap, men regner med de går tilbake etter fødsel. 😊 Anonymkode: a7e88...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå