Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jeg tror jeg har en kald hudfarge. Kler rosa- og fersken ganske godt. Har grønnblå øyne. Jeg har vært "brun hele livet", ønsker å prøve blondt hår. Regner med en frisør kan fikse det? Bør jeg bleke, eller stripe? Anonymkode: cb0d1...127
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 HUDTONE... mener jeg.. ikke hudfarge Og er det lettere å kle blondt når man har kald hudtone? Er det noe frisøren tar hensyn til når det skal lysnes? Anonymkode: cb0d1...127
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Skrevet 1. juni 2017 Ja, du kan fikse det. jeg har gjort det, men gikk tilbake en tone mørkere igjen, for jeg ble litt blass, Anonymkode: e3a15...39d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Skrevet 1. juni 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du kan fikse det. jeg har gjort det, men gikk tilbake en tone mørkere igjen, for jeg ble litt blass, Anonymkode: e3a15...39d Vant til kontrasten med mørkt hår kanskje? Anonymkode: cb0d1...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå