Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Jeg er tynnfeit! Veier 62kg på 178cm, men ser ut som jeg veier mye mer fordi det er null muskler, så jeg er dvask og fin Såpass ille at det gjør vondt å løpe fordi rompa mi slår meg så hardt på låra 😂 Uansett, begynte for et par dager siden med denne økten: sumo squats med tåhev: 8-10 repetisjoner, tre ganger Brannhydrant: 10 repetisjoner på hvert ben tre ganger så tar jeg en øvelse hvor jeg står rett opp og ned, med 4kg i hånden, bøyer kun overkroppen sidelengs (tar armen ned på siden jeg bøyer meg mot, opp og ned, 10 ganger på hver side tre runder. Aner ikke hva denne øvelsen heter, fant den på YouTube Så tar jeg en øvelse hvor jeg sitter på gulvet med begge hender på vekten, vbena løftet fra bakken, og så flytter jeg vekta fra ene siden av kroppen til den andre (frem og tilbake er én repetisjon), mens jeg bøyer bena opp mot kroppen og strekker de ut. 8-10 repetisjoner tre runder. (Aner ikke hva denne heter heller, fant denne også på YouTube). så sitter jeg med bena strakt ut, rak i ryggen, holder vekta i begge hender bak hodet og løfter opp og ned, dette gjør jeg 10 rep av tre ganger. Så, ser dette "ok" ut? Jeg har ikke trent på mange, mange år, og har ikke mulighet for trening på studio, så må gjøre det hjemme. Tenker gjøre dette minst fire ganger i uken, og øke vekten når jeg klarer det. Tror dere det vil gi noe resultater? Jeg spiser godt, sliter bare med å legge på meg. Vil ikke si jeg er 100% sunn, da jeg spiser mye godis utenom vanlige måltider, men middag og slikt er ganske så "riktig". Får i meg rund 2800kcal om dagen (minimum, ellers går jeg ned i vekt) Anonymkode: b1304...447
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Hva er brannhydrant? Anonymkode: c0948...ba6
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er brannhydrant? Anonymkode: c0948...ba6 Haha, var sikkert ikke rett ord det heller Man står på alle fire og løfter det ene benet opp, som en hund som tisser på en brannhydrant Anonymkode: b1304...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå