Gå til innhold

Strekker likestilling seg så langt som til hårfarging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv sier jeg rungende NEI til om menn kan farge bort grått hår. Uæh. Men så ser jeg helst ikke at menn bruker tid på utseende i det hele tatt, ikke trenger de ha mer enn 3mm hår heller. Og menn med stort bølgete Ari-hår har ingen kred. Derimot kan forsåvidt tungrockere ha hår - langt også - men der går grensa.

Så nei, ingen likestilling på hår her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, bortsett fra det med tid på eget utseende. Det er helt greit at mannen barberer seg, filer bort hard hud på føttene, smører hendene sine når de er tørre, fjerner hår fra nesa osv 

Men jålemenner med hårføner, hårfarge, sminke o.l er så neinei for meg. 

Anonymkode: e00f3...42e

Skrevet

Ja til mannfolk med grått hår! Mange menn er kjekke med grått i håret 😊

Anonymkode: 1f8a6...5ee

Skrevet

Åjoda, menn kan gjøre hva de vil for meg, det kan kvinner òg!

Har ikke noe imot en skikkelig groomed hipster, heller ikke en Eddie Vedder-lignende grunge-sak, mmmm.. Ellers liker jeg svart, hvitt og alt i mellom. ALT e greit!

Anonymkode: 91105...646

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Åjoda, menn kan gjøre hva de vil for meg, det kan kvinner òg!

Har ikke noe imot en skikkelig groomed hipster, heller ikke en Eddie Vedder-lignende grunge-sak, mmmm.. Ellers liker jeg svart, hvitt og alt i mellom. ALT e greit!

Men altså, Janove kan med fordel beholde salt og pepper looken sin.. mmmm igjen. 

Skrevet (endret)

En mann kan dusje, pusse tenner, barbere seg , og ha på rene klær. Alt annet er overflødig . Så et rungende "nei " fra min kant..

Endret av Stinkerbelle
Gjest Antarctica
Skrevet

Ja til velstelt, nei til jålete. Egentlig syns jeg det gjelder begge kjønn. Men det er litt forskjell på kvinner og menn mht hvor grensen går før man kaller det jålete.

Og litt også mht type: en kosmetolog med lange falske negler er ok, hun viser jo bare produktene sine. Men en jordmor med ditto: ÆSJ!

Samme hos menn, når ungdommer farger håret for å lage fn annen look er det morsomt, men hos desperate fyrer på 55 er det nei-nei. 

Skrevet

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja til mannfolk med grått hår! Mange menn er kjekke med grått i håret 😊

Anonymkode: 1f8a6...5ee

Kvinner da, kan de tillate seg å ikke farge håret når dette blir grått?

Anonymkode: 90bad...26d

Skrevet

Enig! Jålemenn er ikke bra. 

Vaske seg, barbere og klippe negler og nesehår kan de få lov til.

Farging og føning og voksing og jåling - nei takk. Eller - de må gjerne gjøre det, men da må de leve med at ikke jeg synes de er noe sexy. 

Skrevet

Menn jeg ikke har noe forhold til kan gjøre hva de vil, de kan til og med se pene ut med farget hår. Mannen min derimot får ikke lov til å farge bort det grå, han er så mye mer sexy med dem :)

Hadde vært veldig turn off å ha en mann som bruker lenger tid på badet enn meg, liker best barskinger med skitne hender, hår på kroppen og litt grått i håret.

Anonymkode: 93962...dd3

Skrevet

Velstelt er et must, men ikke jålete. Det er viktig for meg at partneren min kler seg fint og at at håret er velstelt (og at neglene klippes, grøss!). Det har sikkert sammenheng med at jeg er litt for forfengelig selv. Det hadde heller ikke plaget meg dersom han hadde valgt å farge håret, i sin naturlige farge, men jeg hadde på ingen måte oppfordret til det. Jeg synes det er fint med litt grått hår hos menn!

Napping av øyenbryn, bruk av sminke, øredobber, hår i hestehale (egentlig langt hår generelt), skinny jeans,  smykker og armbånd har jeg derimot større problemer med ...

Skrevet

Jeg er helt for at alle skal få gjøre hva de vil med utseendet sitt. Kvinner kan barbere hodet hvis de vil, menn kan farge håret og bruke mascara. Men jeg synes ikke noe av det er pent, og jeg ville aldri ha tent på en mann som farger håret eller bruker sminke. Men det er jo ikke alles mål at jeg skal tenne på dem, så de må jo bare kjøre på!

Anonymkode: a99cf...43f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men altså, Janove kan med fordel beholde salt og pepper looken sin.. mmmm igjen. 

JanOve er mmmm🤤🤤

Skrevet

Synes de kan gjøre akkurat hva de vil. MIN mann har 2-3mm langt hår som er helt naturlig blondt. Han er også skalla, så kan ikke ha noen lengde på det ;) Så får alle andre menn gjøre akkurat hva de ønsker, jeg er ikke ute etter dem likevel

Anonymkode: 7b6f8...b25

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kvinner da, kan de tillate seg å ikke farge håret når dette blir grått?

Anonymkode: 90bad...26d

Det synes jeg absolutt, selv om det ikke er aktuelt for min egen del.

Skrevet

Jeg liker menn som steller seg. Og jeg synes menn kan få bestemme selv hvordan de vil gjøre det, så lenge de jeg har nærkontakt med ikke lukter eller smaker vondt.

Anonymkode: e02c7...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...