Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken app bruker dere? Hvis dere bruker noen app da :) syns det er vanskelig å finne en bra app som holder styr på syklusen :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hvilken app bruker dere? Hvis dere bruker noen app da :) syns det er vanskelig å finne en bra app som holder styr på syklusen :) 

Jeg har ustabil syklus, så spørs vel om noen app hadde hjulpet meg (?).

Skrevet

Jeg prøver ikke nå men vi prøvde i fjor 😊 da brukte jeg ladytimer. Var veldig fornøyd med den 

Anonymkode: 3c18f...c43

Skrevet

Takk den skal jeg forsøke :)

Skrevet
1 minutt siden, Solstråle92 skrev:

Jeg har ustabil syklus, så spørs vel om noen app hadde hjulpet meg (?).

Uff, nei da er det nok litt vanskeligere. Jeg hadde nok gjort det selvom, for å ha litt kontroll! 

Skrevet
4 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Takk den skal jeg forsøke :)

Hvis du har en tempmåler så funker det enda bedre 👍 jeg hadde en ladycomp som jeg la inn alle målingene i appen. 

Men bare så du vet det så ble jeg gravid 1 uke før eggløsningen så det er ikke alltid lett å vite når ting klaffer.

Skrevet

Period Tracker. Du kan velge standard eller egendefinert syklus og da regner den utifra snittet når du legger inn "start/stop" mens. 

Når jeg skulle bli gravid bruker jeg alltid el tester hver dag et par mnd for å "kartlegge", har nemlig tidlig el (dag 8) 

Anonymkode: 1516a...557

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har en tempmåler så funker det enda bedre 👍 jeg hadde en ladycomp som jeg la inn alle målingene i appen. 

Men bare så du vet det så ble jeg gravid 1 uke før eggløsningen så det er ikke alltid lett å vite når ting klaffer.

Samme her.

Men nå har jeg babycomp = supert 

Anonymkode: 49de2...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...