Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Måtte bare fortelle det til dere her om det er noen som er interessert i slikt her Har fått min i posten og er fornøyd, det er en god roller. Betalte frakt på 45 kr noe jeg ikke ser problemet med for det er jo det de betaler (var frankert til 45kr). Legger ikke link her da jeg ikke tror det er noe som egentlig skal spres. Linken står i et innlegg på bloggen og på facebook siden deres, men det er også bare å google gratis dermaroller så kommer det opp (hos meg iallefall). Dagens tips fra meg Anonymkode: 6bddd...ad9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Takk for tipset! Bestilte en jeg også Anonymkode: 62f68...e12
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Er den for kropp eller ansikt? Anonymkode: c0d24...431
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Takk for tips - bestilt :-) Anonymkode: 96a8a...1ec
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 http://www.tv2.no/a/9048377/ Anonymkode: e3fe8...8cc
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: http://www.tv2.no/a/9048377/ Anonymkode: e3fe8...8cc Det er ikke samme greiene. Om du leser artikkelen så er det disse spesifikke produktene som nevnes da nålene ikke er lange nok og ikke går dypt nok ned i huden fordi rullen har alt for mange nåler. Serumet som skal være anti aging har ikke anti aging ingredienser. Så hvis man ønsker resultater så bør man gå for skikkelige saker som også brukes i behandlingen i salonger Rolleren jeg snakker om er 1 mm, så dette blir noe helt annet. Har brukt dermaroller lenge og fått utrolig gode resultater i reduserte arr, strekkmerker og rynker. Så det fungerer virkelig og om du ikke tror det så har du lite å tape på å prøve det nå iallefall. Anonymkode: 6bddd...ad9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er den for kropp eller ansikt? Anonymkode: c0d24...431 Den er på 1 mm, og ifølge skjema så kan den hjelpe på arr og akne-arr i ansiktet og på kroppen, pigmentflekker, intensiv anti aging/dype rynker, strekkmerker på bryst og mage (ikke på lår dr er det 1.5 mm man trenger) og det samme med cellulitter). Det var det jeg fant ut av i følge skjema og ting jeg leste på siden deres, sikkert noe jeg ikke har fått med. Selv så bruker jeg 1 mm i kombinasjon med 0.5 mm. 1 mm bruker jeg der jeg trenger litt ekstra effekt som feks mellom bryn, kjevepartiet og arr. Arrene mine er så reduserte at de er nesten helt borte nå Bra dere sikkret dere en, for ikke ofte man kommer over slike ting så da måtte jeg jo si ifra. Husker det har vært flere tråder om dermaroller her før. Anonymkode: 6bddd...ad9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den er på 1 mm, og ifølge skjema så kan den hjelpe på arr og akne-arr i ansiktet og på kroppen, pigmentflekker, intensiv anti aging/dype rynker, strekkmerker på bryst og mage (ikke på lår dr er det 1.5 mm man trenger) og det samme med cellulitter). Det var det jeg fant ut av i følge skjema og ting jeg leste på siden deres, sikkert noe jeg ikke har fått med. Selv så bruker jeg 1 mm i kombinasjon med 0.5 mm. 1 mm bruker jeg der jeg trenger litt ekstra effekt som feks mellom bryn, kjevepartiet og arr. Arrene mine er så reduserte at de er nesten helt borte nå Bra dere sikkret dere en, for ikke ofte man kommer over slike ting så da måtte jeg jo si ifra. Husker det har vært flere tråder om dermaroller her før. Anonymkode: 6bddd...ad9 Takk Anonymkode: c0d24...431
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 Må man ha den rensen til 199 også? Eller kan den renses på andre måter? Anonymkode: dd7b1...392
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Må man ha den rensen til 199 også? Eller kan den renses på andre måter? Anonymkode: dd7b1...392 De pleier egentlig å sende med en liten rens men ser ikke ut til at de gjør det med mindre man kjøper serum sammen med rulle. Så ville mye heller ha kjøpt serum for da kommer det uansett med liten gratis rens. Rensen som kommer med er liten men den har vart veldig lenge da du ikke trenger mange pumpene pr behandling. Du kan også rense med alkohol på 95% fra apoteket, det kan være vanskelig å få tak i men ikke umulig. Anonymkode: 6bddd...ad9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå