Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #1 Skrevet 31. mai 2017 Kjøpte en elektrisk brystpumpe for 1 mnd siden på apoteket. Men nå virker den ikke som den skal, den "suger", men ikke kraftig nok slik jeg omtrent ikke får noe melk ut. Fikk prøve en venninne sin i går og prøvde med hennes slange og pumpesett, men kom fremdeles ikke noe, så det er selve maskinen som ikke virker som den skal. er det noe håp om å få ny? Jeg er avhengig av den elektriske brystpumpen, har en håndpumpe men da får jeg ikke tømt brystene skikkelig. Jeg har brukt 3 mnd på å få opp melkeproduksjonen slik babyen min bare får morsmelk nå og er redd for at jeg ikke vil få nå ny eller sendt den til verksted og ikke få låne en imellomtiden. Dere som jobber på apoteket, hvordan ville dere ha løst det der? Skal på apoteket hvor jeg kjøpte pumpen, men de er ikke åpen enda. Anonymkode: a1394...121
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Jeg jobber på apotek og hadde tatt den i retur uten noen diskusjon. Ta med kvitteringen så ordner det seg nok på null komma niks 👍 Anonymkode: 220a5...6df
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Takk for svar. Håper det går greit å få byttet den. 😊 Hi Anonymkode: a1394...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå