Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Ja, vi har fått til begge våres. Gleder meg til å bruke den neste år!!! Anonymkode: ea27e...d16
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Det fikk vi til våre. Er så gøy å bruke de. Tar de frem og på så ofte det passer. Super gave. 😍 Anonymkode: 00cc8...dde
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Jepp, sølje er fast dåpsgave fra oss. Anonymkode: d7d5b...548
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Alle mine har fått det (to jenter og en gutt). Jeg ble veldig glad, synes det var en koselig gave, men de har dessverre aldri blitt brukt. Jentene fikk begge ekte stakker 17. Mai det året de fulgte 3 år med tilhørende søljer og gutten fikk ekte bunad, også med tilhørende sølje. Hadde de ikke fått dette hadde jeg vel selv kjøpt festdrakt til de, og da hadde søljene blitt brukt:) Anonymkode: 0c1b6...e39
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Her hadde det blitt liggende ubrukt. Men er foreldrene til dåpsbarnet bunadsmennesker er det vel større sjanse for at det blir brukt. Jeg har aldri eid eller kommer til å eie noe bunadsrelatert, verken til meg selv eller barna. Anonymkode: 8ce2e...c72
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 Takk for svar. Foreldrene er bunadsfolk Ja! Anonymkode: 22065...efb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 Begge ungene har fått og de brukes. Alt sølvet har endt opp i ett skrin, så vi vet ikke helt hvem som er hvem sitt. Mitt, begge ungene sitt og vi fikk masse gammelt fra mamma. Hun arvet en bunad og der fulgte det med mye søljer, så vi fikk alt hun ikke skulle ha, i år sto ungene lenge og tittet før de bestemte seg. Begge hadde en av søljene de fikk til dåpen, hun ene hadde to tror jeg. Hun andre valgte en gammel fra mormor. Jeg har en god blanding for jeg arvet litt fra min bestemor npr jeg fikk bunad til konfirmasjon også fulgte det med noen når hun kjøpte den. Jeg ville ha min grantantes bunad som skulle selges. Min bestemor syns jeg var så rar som ville ha en brukt bunad når jeg kunne få ny av henne. Anonymkode: bd9f8...a84
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 Søren. Det skulle jeg ha ønsket meg til mine ! Anonymkode: e0b7a...69b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 Absolutt 😊 Både til jente og gutt. Anonymkode: 85b6c...c8a
Salomine Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 Det fikk mine. Veldig glad i søljene, og brukes så ofte som mulig.
Serepta Skrevet 31. mai 2017 #12 Skrevet 31. mai 2017 Mine fikk det. Har aldri blitt brukt, bruker ikke festdrakt og har ikke ekte bunad.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #13 Skrevet 31. mai 2017 Begge jentene mine fikk, de er nå 8 og 10 år og har brukt de på 17.mai o.l. hver eneste år siden de fikk dem. Mine jenter elsker festdrakter da, og kunne ikke tenke seg noe annet på 17.mai. Ellers er 17.mai sløyfe i sølv til barn også en helt super dåpsgave, denne f.eks: http://eikbarn.no/privat/17-mai-sloyfe-med-bamse Anonymkode: 1fd19...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå