Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Jeg ryddet der nå (gjør ikke det så ofte ) og der var det myyyye rart, hehe. 5 søppelkasser - plast, papir, mat, rest og glass-og metall stor rosa boks med vanish pulver + vanish spray jif kjøkken og glass + jif fettløser og jif skurekrem sølvpuss - både pasta, klut og flytende zalo jif engangsmopper salmiakk, klorin og grønnsåpe 2 typer komfyrrens gulvvaskemiddel plumbo gel, plumbo pulver og plumbo rørvask 10 liters bøtte flytende organisk plantenæring permetrin maurmiddel stålull 2 luftrensere bladglans 2 impregneringssprayer wd-40 spray sykkelkjedeolje og sykkelvask omo maskinrens overflatesprit cilit bang bad jif spray og mopp duck oppi doen vask Shit er det mulig å ha så mye rart.. og så lite av det som jeg egentlig bruker Har dere like mye som meg i de skapene? Anonymkode: c48be...d75
Love my kidz Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Jøss du må ha et stort skap hi 😀 Mitt er lite, så jeg har kun to søppelbøtter og en ekstra rull med matavfallsposer der. Glad jeg har flere underskap 😛
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Sier som hun over; du må ha stort skap Jeg har mat -og restavfall, oppvasktabletter, en pakke med svamper og plumbo Anonymkode: c2280...6bc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, Love my kidz skrev: Jøss du må ha et stort skap hi 😀 Mitt er lite, så jeg har kun to søppelbøtter og en ekstra rull med matavfallsposer der. Glad jeg har flere underskap 😛 Hehe, nei jeg har ikke det. Har bare et skap med 2 dører der. Har til og med en pappeske litt større enn A4 til papirsøppel. Det er stappfullt da. Anonymkode: c48be...d75
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Jeg jar 4 døde menn og et par antibakterielle midler og luftfrisker Anonymkode: 0d5aa...fd3
Mostly Harmless Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, nei jeg har ikke det. Har bare et skap med 2 dører der. Har til og med en pappeske litt større enn A4 til papirsøppel. Det er stappfullt da. Anonymkode: c48be...d75 Hjelpe meg! Er du sikker på at det ikke er utgang til Narnia eller noe innerst i skapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå