Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Leeloo76 skrev:

To søstre og Hjertet er en ensom jeger (bytter litt på). De to siste Ferrante-bøkene og Sapiens ligger og venter 😊 

Denne har jeg en forventning om å like, men nå har jeg begynt på den to ganger uten å komme ordentlig i gang. Liker du den? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med To Søstre (leste den ferdig i går).

Anonymkode: 44ae0...7e6

Skrevet

Den siste festen av Liane Moriaty. 

Skrevet
34 minutter siden, Iiiiik skrev:

Denne har jeg en forventning om å like, men nå har jeg begynt på den to ganger uten å komme ordentlig i gang. Liker du den? 

Jeg liker den, men leser den ikke i ett. Minner meg litt om Å drepe en sangfugl i stilen, som jeg også leser ganske sakte (enda et pågående prosjekt 😄). Har tydeligvis litt tungt for klassisk amerikansk litteratur.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I morgen var jeg alltid en løve - Arnhild Lauveng.

Leste den for noen år siden også. Trengte en liten bok nå, eksamen neste uke. Men etter eksamen tenker jeg å gå løs på et par jeg har av Lars Kepler.

Anonymkode: d3479...234

Lars Kepler er de bøkene som er skrevet av et ektepar, sant? 🤔Altså under pseudonym. 

Anonymkode: 84d30...d37

Skrevet

Sommerpaviljongen

Anonymkode: 74801...281

Skrevet
2 timer siden, Iiiiik skrev:

Jeg henger meg på denne, syntes den var vanskelig å like, men viktig å ha lest. Plikt, ikke kjærlighet, med andre ord.

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Jeg henger meg på denne, syntes den var vanskelig å like, men viktig å ha lest. Plikt, ikke kjærlighet, med andre ord.

Livet er fort kort til å rekke alle bøker som fenger, så jeg prøver egentlig å legge fra meg pliktlesing. Men så hender det at når jeg kommer over en kneik, så liker jeg det allikevel. Lurer på å finne den på lydbok, lettere å holde ut når jeg uansett sitter i bilen og alternativet er radio. 

Skrevet
2 minutter siden, Iiiiik skrev:

Livet er fort kort til å rekke alle bøker som fenger, så jeg prøver egentlig å legge fra meg pliktlesing. Men så hender det at når jeg kommer over en kneik, så liker jeg det allikevel. Lurer på å finne den på lydbok, lettere å holde ut når jeg uansett sitter i bilen og alternativet er radio. 

Jeg liker litt plikt innimellom, så jeg har mer av det fulle litt.hist.-bakteppet til det jeg aktivt liker og leser av glede.

Skrevet

"Boka om Baltimorefamilien" av Joel Dicker - knallbra bok! Snart ferdig (dessverre;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...