Iiiiik Skrevet 31. mai 2017 #26 Skrevet 31. mai 2017 6 timer siden, Leeloo76 skrev: To søstre og Hjertet er en ensom jeger (bytter litt på). De to siste Ferrante-bøkene og Sapiens ligger og venter 😊 Denne har jeg en forventning om å like, men nå har jeg begynt på den to ganger uten å komme ordentlig i gang. Liker du den?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #27 Skrevet 31. mai 2017 Jeg er akkurat ferdig med To Søstre (leste den ferdig i går). Anonymkode: 44ae0...7e6
Leeloo76 Skrevet 31. mai 2017 #29 Skrevet 31. mai 2017 34 minutter siden, Iiiiik skrev: Denne har jeg en forventning om å like, men nå har jeg begynt på den to ganger uten å komme ordentlig i gang. Liker du den? Jeg liker den, men leser den ikke i ett. Minner meg litt om Å drepe en sangfugl i stilen, som jeg også leser ganske sakte (enda et pågående prosjekt 😄). Har tydeligvis litt tungt for klassisk amerikansk litteratur.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #30 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: I morgen var jeg alltid en løve - Arnhild Lauveng. Leste den for noen år siden også. Trengte en liten bok nå, eksamen neste uke. Men etter eksamen tenker jeg å gå løs på et par jeg har av Lars Kepler. Anonymkode: d3479...234 Lars Kepler er de bøkene som er skrevet av et ektepar, sant? 🤔Altså under pseudonym. Anonymkode: 84d30...d37
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #31 Skrevet 31. mai 2017 Sommerpaviljongen Anonymkode: 74801...281
sug lut Skrevet 31. mai 2017 #32 Skrevet 31. mai 2017 2 timer siden, Iiiiik skrev: Denne har jeg en forventning om å like, men nå har jeg begynt på den to ganger uten å komme ordentlig i gang. Liker du den? Jeg henger meg på denne, syntes den var vanskelig å like, men viktig å ha lest. Plikt, ikke kjærlighet, med andre ord.
Iiiiik Skrevet 31. mai 2017 #33 Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, sug lut skrev: Jeg henger meg på denne, syntes den var vanskelig å like, men viktig å ha lest. Plikt, ikke kjærlighet, med andre ord. Livet er fort kort til å rekke alle bøker som fenger, så jeg prøver egentlig å legge fra meg pliktlesing. Men så hender det at når jeg kommer over en kneik, så liker jeg det allikevel. Lurer på å finne den på lydbok, lettere å holde ut når jeg uansett sitter i bilen og alternativet er radio.
sug lut Skrevet 31. mai 2017 #34 Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, Iiiiik skrev: Livet er fort kort til å rekke alle bøker som fenger, så jeg prøver egentlig å legge fra meg pliktlesing. Men så hender det at når jeg kommer over en kneik, så liker jeg det allikevel. Lurer på å finne den på lydbok, lettere å holde ut når jeg uansett sitter i bilen og alternativet er radio. Jeg liker litt plikt innimellom, så jeg har mer av det fulle litt.hist.-bakteppet til det jeg aktivt liker og leser av glede.
MTF Skrevet 31. mai 2017 #35 Skrevet 31. mai 2017 "Boka om Baltimorefamilien" av Joel Dicker - knallbra bok! Snart ferdig (dessverre;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå