Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Mitt skap og kommode pleide å se ut som et kaos uten like, men nå har jeg klart å holde det under kontroll i et år snart! Superfornøyd med meg selv! Hvordan ser det ut hos dere? Anonymkode: 1c91b...eab
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Kleskap og kommode er superryddig og veldig organisert. Det er det mest ryddige i hele leiligheten, ellers så er jeg en rotekopp og surrehue. Hver hylle/skuff har sin egen kategori, som bukser, gensere, treningstøy, t-skjorte osv, og alt har tellekanter. Pentøy henger på kleshengere Anonymkode: f4363...25d
Juliea Ruler Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Tomt.. det meste er i esker og på vei inn i nytt skap. Er midt i flytt. og mitt fine store spesiallagde klesskap blir igjen her :/ men typen fikser og ordner nytt til meg nå. Så nå reiser lille og jeg på jentetur to dager og kommerhjem til ferdig innflyttet hus og da er forhåpentligvis klesskapet mitt fullt😍
Ronaa Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Har ikke bare et skap men en liten bod som ser helt bomba ut. Så må få tatt en sikkelig rydding og få laget noe hyllesystem
sug lut Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 (endret) Ekstremt trangbodd. Ikke pga liten plass - har dobbel skyvedørsgarderobe i to høyder, samt annektert den ene ungens hengeplass for å henge bunader og lange kjoler, pluss har to takhøye trådhyller og en høy kommode til treningstøy i tillegg - men pga sinnsykt mye klær. Endret 30. mai 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 Vi har ikke plass til skap så jeg har kun 4 skuffer til å ha klærne mine i. Så da kan du tenke deg hvordan det ser ut i de 😂 Anonymkode: 178ed...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå