Gå til innhold

Hvordan ser det ut i klesskapet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt skap og kommode pleide å se ut som et kaos uten like, men nå har jeg klart å holde det under kontroll i et år snart! Superfornøyd med meg selv! 

Hvordan ser det ut hos dere? 

Anonymkode: 1c91b...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kleskap og kommode er superryddig og veldig organisert. Det er det mest ryddige i hele leiligheten, ellers så er jeg en rotekopp og surrehue. Hver hylle/skuff har sin egen kategori, som bukser, gensere, treningstøy, t-skjorte osv, og alt har tellekanter. Pentøy henger på kleshengere

Anonymkode: f4363...25d

Skrevet

Kaos

Anonymkode: 62639...8c0

Skrevet

Tomt.. det meste er i esker og på vei inn i nytt skap. 

Er midt i flytt.

og mitt fine store spesiallagde klesskap blir igjen her :/

men typen fikser og ordner nytt til meg nå. 

Så nå reiser lille og jeg på jentetur to dager og kommerhjem til ferdig innflyttet hus og da er forhåpentligvis klesskapet mitt fullt😍

Skrevet

Har ikke bare et skap men en liten bod som ser helt bomba ut. Så må få tatt en sikkelig rydding og få laget noe hyllesystem

Skrevet (endret)

Ekstremt trangbodd. Ikke pga liten plass - har dobbel skyvedørsgarderobe i to høyder, samt annektert den ene ungens hengeplass for å henge bunader og lange kjoler, pluss har to takhøye trådhyller og en høy kommode til treningstøy i tillegg - men pga sinnsykt mye klær.

Endret av sug lut
Skrevet

Vi har ikke plass til skap så jeg har kun 4 skuffer til å ha klærne mine i. Så da kan du tenke deg hvordan  det ser ut i de 😂

Anonymkode: 178ed...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...