Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Altså, hvilken erfaringer har dere som har laget mirror glaze? I butikkene rundt her får man kun hvit kokesjokolade. Fungerer denne? Ser på YouTube at flere nevner at enkelte sjokoladetyper ikke fungerer så bra, men det er engelsk og andre slag enn jeg har hørt om. Noen erfaringer? Anonymkode: 27654...698
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Har bare brukt fra Odense(?), og det funker bra. Anonymkode: 0fac0...14f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har bare brukt fra Odense(?), og det funker bra. Anonymkode: 0fac0...14f Takk, finner ikke den i butikkene her. Kun den fra Freia. Hvilken kjede butikker fører Odense sin? Har sett både på Rema, Kiwi, obs!, prix og mega... Anonymkode: 27654...698
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk, finner ikke den i butikkene her. Kun den fra Freia. Hvilken kjede butikker fører Odense sin? Har sett både på Rema, Kiwi, obs!, prix og mega... Anonymkode: 27654...698 Tror OBS har den, men er ikke helt sikker. Jeg kjøper den i Sverige😊 Anonymkode: 0fac0...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå