Gå til innhold

SER DETTE UT SOM EN POSITIV TEST?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg lurer bare på en ting, om dette ser ut som en positiv test, vedlagt bildet. Jeg sluttet på ppiller for 1 mnd siden i morgen, og etter 1 uke hadde jeg og samboeren min samleie, og det samme etter 2 uker. Jeg aner ikke når jeg har eggløsning, da jeg har gått på ppiller siden jeg var 16, og nå er jeg snart 22. Mensen har ikke kommet siden jeg sluttet på pillene. Jeg har vært en del trøtt i det siste, puppene er veldig ømme, tisser mer enn vanlig, hatt en del vondt i magen, og ryggen hver morgen når jeg står opp av sengen. Noen som har peil og som kan hjelpe? 

graviditetstest

Anonymkode: 17cca...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke åpne bilde, kan du ikkje legge d ut vanlig? 

Anonymkode: d692d...8fb

Skrevet

Hvordan klarer du å legge ved en fil uten filtype en gang? Hva slags mobil lager filer uten filtype? Undrer meg stort.

Det er en klar rød strek. Den andre er nesten ikke synlig, men det er noe der. Det er det jeg ser. Hva det betyr vet jeg ikke. Tror ikke gravid er skallerbart da man ikke kan være litt gravid. 

Anonymkode: ef6a0...01e

Skrevet

Den er positiv! Gratulerer :) 

Anonymkode: b133a...89c

Skrevet

Ingen tvil. Veldig positiv :)

Anonymkode: be5da...bdd

Skrevet

Der var det ikke mye tvil.

Gratulerer

Anonymkode: 919a7...648

Skrevet

Den e nok positiv ja :) 

Anonymkode: f4c8a...c1f

Skrevet

Absolutt positiv!! Gratulerer!! 

Skrevet

tusen takk alle! MEN det som er veldig rart, er at jeg tok ClearBlue morgenen etter og, og den viste "ikke gravid". Syns dett er veldig rart, i og med at denne testen virker positiv? hm

graviditetstest

Skrevet

De digitale trenger mer HCG enn de vanlig har jeg hørt. Hadde ventet litt til å tatt en ny, er ikke i tvil om at du er gravod. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De digitale trenger mer HCG enn de vanlig har jeg hørt. Hadde ventet litt til å tatt en ny, er ikke i tvil om at du er gravod. 

takk for raskt svar! Greit med litt tips og råd fra andre, og hva andre mener om denne testen. For jeg er veldig usikker selv. Burde jeg kanskje vente en ukes tid med å ta en ny test? og da kanskje teste igjen med strimmel? :)

Skrevet
På 5/30/2017 den 14.19, Anonym bruker skrev:

Hei! jeg lurer bare på en ting, om dette ser ut som en positiv test, vedlagt bildet. Jeg sluttet på ppiller for 1 mnd siden i morgen, og etter 1 uke hadde jeg og samboeren min samleie, og det samme etter 2 uker. Jeg aner ikke når jeg har eggløsning, da jeg har gått på ppiller siden jeg var 16, og nå er jeg snart 22. Mensen har ikke kommet siden jeg sluttet på pillene. Jeg har vært en del trøtt i det siste, puppene er veldig ømme, tisser mer enn vanlig, hatt en del vondt i magen, og ryggen hver morgen når jeg står opp av sengen. Noen som har peil og som kan hjelpe? 

graviditetstest

Anonymkode: 17cca...d8d

Kan ikke åpne 

Anonymkode: 9cf62...10b

Skrevet

YESS! Da er jeg faktisk gravid. klarer ikke helt stole på billige hjemmetester, men dro til legen om fredagen, og testen var positiv gitt :P MORO!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...