Gå til innhold

Hvordan tror du andre brukere ser ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Man danner seg jo et bilde av folk.

Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid.

@Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob.

@Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær.

@Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban.

@Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil.

@Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra.

 

Dere, da?

 

Anonymkode: b4fe5...a2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man danner seg jo et bilde av folk.

@Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban.

Dere, da?

 

Anonymkode: b4fe5...a2e

Det er jo @sug lut som handler på Sjödén! Jeg er loppisdame. (Har heller ikke det andre du nevner, men takk for vurderingen 😂)

Jeg tror @Yellow Brick Road er blond, høy og ganske sporty, mens @soleia er sånn skikkelig sunn vestlending med røde kinner og hensiktsmessig allværsjakke. Mamman til Nurket er liten, mørk og elegant, med perler i ørene.

Skrevet

@sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180

@Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger 

@Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse 

@MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår 

@Pashla er kortklipt.  Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. 

@Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. 

 

Anonymkode: fab6f...c7d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man danner seg jo et bilde av folk.

Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid.

@Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob.

@Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær.

@Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban.

@Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil.

@Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra.

 

Dere, da?

 

Anonymkode: b4fe5...a2e

Haha😂 Stemmer bra, bortsett fra at jeg er mørk og i starten av 30-årene. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

@sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180

@Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger 

@Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse 

@MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår 

@Pashla er kortklipt.  Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. 

@Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. 

 

Anonymkode: fab6f...c7d

Dette var faktisk veldig moro å lese. Jeg har brunt hår og elsker tights! Du ser meg sjelden i jeans. Nå har jeg faktisk på meg joggebukse, men skal straks dusje og ha spa treatment med mini så etter det blir det pysj. Det handler om comfort :P

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man danner seg jo et bilde av folk.

Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid.

@Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob.

@Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær.

@Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban.

@Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil.

@Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra.

 

Dere, da?

 

Anonymkode: b4fe5...a2e

Hvis du bytter de blonde krøllene med noen mørkebrune så nærmer vi oss. Jeg er 170cm. Mye blid da ;)

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

@sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180

@Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger 

@Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse 

@MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår 

@Pashla er kortklipt.  Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. 

@Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. 

 

Anonymkode: fab6f...c7d

Brunt hår, 158 høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...