Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Man danner seg jo et bilde av folk. Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid. @Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob. @Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær. @Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban. @Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil. @Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra. Dere, da? Anonymkode: b4fe5...a2e
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man danner seg jo et bilde av folk. @Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban. Dere, da? Anonymkode: b4fe5...a2e Det er jo @sug lut som handler på Sjödén! Jeg er loppisdame. (Har heller ikke det andre du nevner, men takk for vurderingen 😂) Jeg tror @Yellow Brick Road er blond, høy og ganske sporty, mens @soleia er sånn skikkelig sunn vestlending med røde kinner og hensiktsmessig allværsjakke. Mamman til Nurket er liten, mørk og elegant, med perler i ørene.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 @sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180 @Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger @Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse @MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår @Pashla er kortklipt. Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. @Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. Anonymkode: fab6f...c7d
Rivjernet Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man danner seg jo et bilde av folk. Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid. @Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob. @Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær. @Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban. @Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil. @Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra. Dere, da? Anonymkode: b4fe5...a2e Haha😂 Stemmer bra, bortsett fra at jeg er mørk og i starten av 30-årene.
Marriet Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: @sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180 @Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger @Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse @MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår @Pashla er kortklipt. Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. @Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. Anonymkode: fab6f...c7d Dette var faktisk veldig moro å lese. Jeg har brunt hår og elsker tights! Du ser meg sjelden i jeans. Nå har jeg faktisk på meg joggebukse, men skal straks dusje og ha spa treatment med mini så etter det blir det pysj. Det handler om comfort
Marriet Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Man danner seg jo et bilde av folk. Jeg tenker at @Marriet har et stort blondt krøllete Cecilie Skog-hår, er max 1.60 og blid. @Iiiiik er lang og tynn og har strenge briller og mørk bob. @Lagertha er sånn ekstremt bøyelig yoga-dame, sånn som er elegant uansett hva hun har på seg og derfor stort sett går i bekvemme yoga-klær. @Pashla handler på Gudrun Sjøden og har røde briller og henna-hår i turban. @Hercule Poirot er en sånn lærer som alle guttene på ungdomsskolen har en crush på, sånn perfekt-i-jeans-dame, Jennifer Garner, men med innebygget autoritet og stort smil. @Stinkerbelle er Phoebe fra Friends, bare i tjueåra. Dere, da? Anonymkode: b4fe5...a2e Hvis du bytter de blonde krøllene med noen mørkebrune så nærmer vi oss. Jeg er 170cm. Mye blid da
MammantilNurket Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: @sug lut har tynt svart hår og er rund. Men samtidig ganske høy. Rundt 180 @Iiiiik har flammefarga hår og er ganske lav. Briller og glad i farger @Marriethar brunt hår og elsker tights. Hun elsker joggebukse @MammantilNurketer 145 høy og har kommunefarga hår @Pashla er kortklipt. Elsker farger og mønster. Ca 178 høy men alltid høyere fordi hun elsker stiletthæl. @Julia1984elsker å jogge og går ofte i solbriller som skiløpere har. Brunt hår. 180 høy. Anonymkode: fab6f...c7d Brunt hår, 158 høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå