Gå til innhold

Gave til far? (sette pris på han under graviditeten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg har litt lyst til å overraske min mann - og søker litt hjelp fra dere til gode gaveidéer (han er litt vanskelig å gi noe til og vil at det skal være litt morsomt). Min kjæreste har vært fantastisk så langt under min graviditet. Har blant annet fått opphold på spa fra han og mange andre hyggelig småting (massasje, kjoler osv.). Han passer med andre ord godt på meg :) 

Tenkte derfor å gi en gave tilbake. Men, hva gir man til "skal bli 2-gangs-far"?? Tenkte kanskje på en kaffemaskin? Vi skal jo være våkne om natta igjen.. 

Har sett på Nespresso (https://www.proshop.no/Kaffe-og-Espresso/Nespresso-PIXIE-D60/2374551)..  Eller kanskje en GoPro som han kan filme fødselen med? Har noen av dere noen gode idéer? Det settes stor pris på! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er så HARRY!!!! Gaven er babyen

Anonymkode: db341...7a7

Skrevet

Fin tanke, men ikke kom med go pro på føden da 😂😂

Anonymkode: 3df2d...1cc

Skrevet

Gave for hva da? Og skal du først gi gave til ham, så gir de ikke en gave som kommer deg til gode. 

Skrevet

Min får "spesial øl" han liker som jeg handler på bryggeri en gang i uken her :) Også 2.gangs, og han er så flink til å steppe up for tiden så jeg kan slappe av :) 

Nespresso maskin, og en "verdens beste ..." kopp eller en termokopp(til de tidlige morgener fremover ;) ) er en fin ting da. Som gagner dere begge?! ;) 

Evt send han på øl smaking (men ikke for nærme termin da 😅) med kompiser. 

Min fikk smartklokke her til jul, han elsker tekniske duppeditter og ble helfrelst. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det er så HARRY!!!! Gaven er babyen

Anonymkode: db341...7a7

Nei for all del, ikke vis at du setter pris på mannen din! Det er så harry! Fysj!

Anonymkode: e0b3a...bea

Skrevet

Gi han en helaften på byn sammen med et par kompiser 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...